czwartek, 4 grudnia 2014

Start

Witajcie Kochani,
po liczbie dzisiejszych odwiedzin domyślam się, iż czekacie na pierwszy tegoroczny tworek na Boże Narodzenie :) Dzisiaj jednak Mójci miał swój dzień - Dzień Górnika i cały dzień jakoś tak nam zleciał leniwie :)

Wszystkim Górnikom życzę tyle samo bezpiecznych zjazdów co wyjazdów :* Wracajcie do swoich Bliskich cali i zdrowi :*

A więc pierwszym tworkiem na tegoroczne Święta jest...........a wiecie, że wygrałam candy u Ewy M. z bloga Mój sposób na nudę? I właśnie dzisiaj otrzymałam paczuszkę. Zobaczcie co dostałam - tu widać jak jakieś niespokojne łapki już czatują na słodkości:


Ta gwiazdka bardzo mnie zaciekawiła - już znalazłam schemat ale chwilowo jestem zabombkowana po uszy :P


I wisienka na torcie:





Powiem Wam, że od dawna marzyły mi się takie wspaniałe frywolitkowe śnieżynki -  i mam :))))) Już zarezerwowałam dla nich miejsce na górze choinki, coby małe wszędobylskie rączki się do nich nie dobrały.

Dziękuję Ci Ewo za takie cudowności i życzenia :) i muszę Ci powiedzieć, że masz przepiękne pismo :* Zajrzyjcie koniecznie na bloga Ewy - Mój sposób na nudę i zobaczcie jakie wspaniałości tworzy.

Ale wracając do mojego pierwszego wytworku świątecznego......aaaaa......jeszcze Wam nie pokazywałam pierniczków. Zobaczcie ileż tego wyszło:


NO dobra :) już Was dłużej nie trzymam w niepewności Kochani :)
Taaaaadaaaaammmmmm:


Dzyndzelki - wstążki, koraliki, dzwoneczki, sznureczki:


Ptaszki wśród liści:



Nawet na zdjęciach widać jak te białe liście się pięknie mienią. Liście szkieletowe wycięłam na kształt liści ostrokrzewu, żeby pasowały do tych białych. Kuleczki - ostatnie zapasy z Nanu-Nana.
A wyobraźcie sobie, że wianek został spisany na straty przez mojego Kuzyna. Ale ja jak go tylko zobaczyłam, wiedziałam, że można go pięknie odświeżyć przecierając gąbką zamoczoną w białej farbie. Mała sztuczka a efekt jest mega! Polecam :) Na żywo cały wianek wygląda magicznie :)

I jak?

Wianuszek zgłaszam na Wyzwanie szóste FifiRifi - Zdobimy się na Święta:


a także na Wyzwanie Grudniowe w Skarbnicy Pomysłów - Bling Bling


Dziękuję za Wasze wszystkie Komentarze i witam nowych Obserwatorów :) Lecę podziwiać Wasze cudeńka :*
Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. gwiazdeczki frywolitkowe są szczególnie urocze ...a wianuszek świetny ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczuszka doleciała i że nie pomyliłam przy wysyłaniu adresów :) Zawsze w takich sytuacjach 100 razy sprawdzam, a i tak pewności nie mam, aż paczka dotrze na miejsce :)
    Wianek cudny - zawsze podziwiam jak pięknie można odświeżyć stare rzeczy tylko trzeba zobaczyć w nich to coś :) Kusisz Tymi pierniczkami - bardzo lubię je ... jeść :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam mamuś, pstrykaj szybciej bo ten snikers!.... :-D

    cudne dziergadełka dostałaś,
    ale tych pierników to chyba dla całej kopalni napiekłaś ;-D,
    a przy okazji najlepsze barbórkowe życzenia dla twojej Połowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny wianek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek! Dziękujemy za udział w zabawie FF:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło! Dziękujemy za udział w naszej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)