sobota, 20 grudnia 2014

Małe stroiczki

Witajcie Kochani,
wiem, że post miał być wczoraj ale wczoraj po pracy Mojegoci pojechaliśmy na zakupy. Ależ masakra, mówię Wam. Ludu jakby co za darmo dawali, kolejki do kas, a już o samym poruszaniu się po sklepach swobodnie to można zapomnieć :/ Zawsze Cię ktoś trąci :/ agrrrrr..... No i wróciliśmy późno, już 22 prawie była a tu jeszcze Malucha cza ululać i tak jakoś sama też padłam.

A dzisiaj myłam okno, bo ja tak po jednym na dzień, bo strasznie nie lubię tej czynności P a teraz na przemian śnieg z deszczem pada i to prosto w moje pięknie umyte coby smug nie było okienko :/ no załamka :/ buuuuuu.... a do tego jeszcze Szymek tak niefortunnie rzucił poduszką, że zbił mi piękny duży wazon :( szczęście w nieszczęściu, że to był wazon, bo tak myślałam dzisiaj, żeby tam umieścić na jego miejsce mojego Anioła - o którym innym razem :)

Oj tam....koniec smutasów :P
Taaaaddddaaaaaammmmm:
















Stroiczki posadziłam w zakrętkach po kawie Tchibo Family chyba tak się nazywa, a są takie fajne, bo płaskie spody mają i w kółkach po taśmach :) Także stroiki są naprawdę małe i jak zastawicie cały stół na Wigilię dobrym jedzonkiem to akurat jeszcze zostanie tylko tyle miejsca na takie maleństwo :) To coś szklane na podgrzewacz dostałam od Kuzyna, bardzo fajna sprawa, wkleiłam do gąbki i się super trzyma a podgrzewacz można wymienić :) Do dekoracji użyłam zeszłorocznych duperelków, nic nowego - no może poza aniołkami i gwiazdkami :) Mójci się śmiał, że daję włosy ze starego anioła :P he he he to te złote kręciołki :)

Ależ mi się miło czytało Wasze komentarze pod oszronionymi bombeczkami. Dziękuję :)

Życzę miłego dnia :* do jutra  :*
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Stroiki wyszły Ci bardzo ładne :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i pomysłowe stroiki:) Ja sama zrobiłam 5 na Wigilię w pracy. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć, ani też żadnego nie odzyskałam hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. urokliwe stroiczki...
    moje okna... deszcz myje... hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj widzę ,że stroików u Ciebie dostatek .Pozdrawiam i Wesołych świąt życzę Zapraszam po nominację

    OdpowiedzUsuń
  5. szklane było i się zbiło...;-)

    a zakupów w marketach przed swiętami nie robię bo mogłabym pogryźć, no i już się przekonałam, że i oszczędności są raczej złudne, więc ostatnie zakupy robię w osiedlowych sklepikach i na pobliskim bazarku


    Aniu, jeszcze raz Spokojnych i Wesołych życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z tymi zakrętkami :) jak pozwolisz wykorzystam i zrobimy stroiczki z dziecmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* pytać nie trzeba, tylko trzeba się potem pochwalić :* Buziaki :*

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)