środa, 31 grudnia 2014

Koniec roku/początek roku

Witajcie Kochani,
to chyba będzie mój tradycyjny tytuł posta na koniec roku :)

Jak tak zaglądam na blogi to widzę, że większość z Was robi podsumowanie kończącego się właśnie roku i postanowienia na Nowy Rok 2015. Hmmmmm.......

He he he he....pewnie pomyśleliście, że teraz będę robiła to samo i się zacznie wywód na 5 stron :P No nie. Nie będzie żadnych podsumowań. Rok był dobry i mam nadzieję, że przyszły będzie co najmniej taki sam. No może sama końcówka nie należy do udanych za sprawą pewnej drażliwej i nieprzyjemnej sprawy, która chyba nie skończy się dla mnie pomyślnie - chociaż trzymam kciuki coby tak nie było :/ ale wiadomo: Ignorantia Iuris Nocent i co zrobisz?!

Dość smutasów!
Postanowienie na Nowy Rok 2015 mam jak co roku to samo :P he he he :P może mi się kiedyś uda.
Ale za to mam plan coby nauczyć się wreszcie szydełkować - tylko szukam bardzo cierpliwej Nauczycielki :D podkreślam baaaardzoooooo cierpliwej :) Może Ktoś chętny?


To skoro nie będzie podsumowań a postanowienia już były - to.... czas na podziękowania :*

Ten Anioł na zdjęciu to prezent od Pani Ewy z Kwiaciarni :* Bardzo dziękuję nie tylko za mojego osobistego Anioła - a musicie wiedzieć, że od kiedy stanął w oknie Kwiaciarni Pani Ewy od razu mi się spodobał i często przechodząc obok zatrzymywałam się coby na niego spojrzeć :) I mam :) i dostałam :) Dziękuję :* Pani Ewa to Osoba o bardzo dobrym serduszku :*

Dziękuję też Mamie, że zawsze podrzuca mi jakieś przydasie :* albo pomysł na nowy tworek - chociaż sama nic nie chce robić....jeszcze.... ciągle Ją namawiam :P

Dziękuję też Teściowej, która także poszukuje dla mnie inspiracji i często haftuje dla mnie przepiękne obrazki :*

No i oczywiście dziękuję Wam moi kochani Obserwatorzy za to, że jesteście, zaglądacie, komentujecie, dodajecie otuchy, dajecie dobre rady i kopa do działania :****** Bez Was by mnie tu dzisiaj nie było :*

Na ten Nowy Rok 2015 życzę Wam
weny, dużoooo czasu do tworkowania,
nowych twórczych wyzwań, 
szczęścia i radości, żadnych trosk,
zdrówka - bo to najważniejsze :)
i miłości, bo bez niej ani rusz :*

A dzisiaj oczywiście szampańskiej zabawy do białego rana.


Do zobaczenia w Nowym Roku.
Buziaki :*

PS. Zbliża się 100 000 wyświetleń mojego bloga :* Jakby ktoś złapał licznik to proszę o screena na mejla: ania.smoron@gmail.com Będzie małe co nieco :*

10 komentarzy:

  1. Pierwsza! :-)))

    Aniu,
    Kochana, Wszystkiego Dobrego na Nowiutki Roczek
    i Samych Pozytywnych Zdarzeń!
    ( a te niefajne niech idą w las i schowają się w starej dziupli!)

    Bardzo się cieszę że cię poznałam
    (choć na razie tylko wirtualnie, może kiedyś to się zmieni) :-)))

    Cudnista Janielica!
    (trochę anorektyczna, ale piękna) ;-D


    OdpowiedzUsuń
  2. Super aniołka otrzymałaś :)
    Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym Cię szydełkowania nauczyła raz-dwa, ale trochę daleko od siebie mieszkamy... :) a aniołek piękny. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na odległości czasami Skype pomaga ;-D

      Usuń
  5. Aniu kochanieńka życzę Tobie dużo dużo wszystkiego czego tylko chcesz :)
    Co do Twojego noworocznego postanowienia to bardzo chętnie Ci pomogę w nauce szydełkowania ;) Dzisiaj była już pierwsza lekcja, która wyszła superancko, zaprazapraszam na następną :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku...weny twórczej i dużo uśmiechu;))

    OdpowiedzUsuń
  8. dla Ciebie również wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Ciebie również wszytkiego najlepszego na Nowy Rok, spełnienia marzeń!!!

    ps. Piękny anioł a właściwie Anielica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)