środa, 10 grudnia 2014

Biedroneczki są w kropeczki a bombeczki też

Witajcie Kochani,
znacie moją miłość do czerwonej wstążki w białe groszki? He heh he....pewnie tak :) Tym razem z tej miłości zrodziły się bombki karczochy:







I jak Wam się podoba taka odmiana karczoszków?

Dziękuję w imieniu Teściowej i swoim za Wasze przemiłe słowa pod poprzednim postem Kochani :)

Dzisiaj znowu tak szybko, bo wiadomo czas mnie goni - już w niedzielę kiermasz Lubińskie Betlejem w Centrum Kultury MUZA w Lubinie. Serdecznie zapraszam wszystkich od godz. 11.00.

Życzę miłego dnia Kochani.
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kropeczki,więc takie bombki dla mnie to bomba;)Bardzo ładne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie są piękne te bombeczki w kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. TRUSKAWKI!!! :-DDDD
    mniam!

    wyglądają niezwykle apetycznie
    no i ja tez kocham groszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne bombeczki :).

    Super wygląda z tą gwiazdą :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)