środa, 5 listopada 2014

Serca

Witajcie Kochani,
dzisiaj trochę dekupażu :P 
Dostałam od Kuzyna 4 serduszka drewniane z dzyndzelkami w paskudnym zielonym kolorze :p bleeee....ale jak je zobaczyłam od razu pomyślałam, że przecież mogę je pomalować na inny kolor. Padło na biały, a jak biały to oczywiście jest okazja do dekupażu :)
Dostałam od Którejś z Was Kochane taką przepiękną serwetkę w bratki i motylki i jak ją zobaczyłam w moim rozgardiaszu serwetkowym wiedziałam, że to będzie mój motyw:


Drewniane serduszka są małe więc zostało jeszcze pół serwetki, no to do kompletu udziergałam dwa większe serca z papierowej wikliny:


Każde serduszko jest polakierowane lakierem bezbarwnym.

A potem dostałam od Marty zestaw samoprzylepnych cyrkonii kolorowych, kryształowych i perłowych. Dziękuję :* Perłowe cyrkonie wykorzystałam do pudełeczka na chrzest, które niedługo Wam pokaże; kryształowe mają już swoje przeznaczenie choć na razie tylko w mojej głowie :P a kolorowe idealnie podpasowały mi do serc :) dodały im takiej iskierki i pięknie się mienią jak padnie na nie światło. Co myślicie?










18 komentarzy:

  1. Ty to masz talent dziewczyno, nic tylko pozazdrościć. Kiedyś próbowałam robić techniką dekupażu i niestety klapa z tego wyszła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. że tez ci się chciało jeszcze te maleńkie bombadełka dekupażować ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! bardzo fajny pomysł z tymi cyrkoniami, uroczo wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne serduszka :) a widziałam, że też będziesz lwią paszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne serduszka!
    Aniu, na moim blogu jest opcja obserwatorów, poprawej stronie, tylko dość nisko. Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie serca są wspaniałę i de duże i te małe i drewniane przerobione oraz papierowe też zrobione - bo ja jak wiesz uwielbiam serca - serce drogię dziękuję za zaproszenie w twych Candy - jutro to ja stanę u ciebie w kolejeczce choć na pewno już długaśna jest - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszka, motyw serwetkowy wspaniały- te bratki i motyki ahhh byle do wiosny. Ty to masz dobrze bo masz kawałek wiosny w sercu (albo na sercu jak kto woli) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, aż się wiosny zachciało!

    OdpowiedzUsuń
  9. serduszka wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sobie poradziłaś z pomalowaniem serduszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne serduszka:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. extra, normalnie świetny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnaśne te serduszka. gratuluje talentu i cierpliwości. Pozdrawiam cieplutko. Zostaję tu na dłuuuuugo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)