wtorek, 18 listopada 2014

Pierwsza bombka i AKADA

Witajcie Kochani,
jak zapewne wiecie od jakiegoś czasu głowiłam się nad tym co poczynić na Święta Bożego Narodzenia. Po długich rozmyślaniach :P stwierdziłam, że w tym roku nie robię nic, bo przecież mi zostało trochę z zeszłego roku a zresztą nigdzie się nie wybieram z moją twórczością. No i jednak się wybieram :) he he he :)

Za zaproszenie na kiermasz serdecznie dziękuję Pani Edycie Braszczok z DDP "Senior" w Lubinie. Kiermasz rękodzieła będzie częścią Lubińskiego Betlejem, które odbędzie się 14 grudnia w CK Muza w Lubinie. Serdecznie zapraszam Was już teraz - i będę przypominała :*

No to jak jadę na kiermasz to przecież nie ze starociami z zeszłego roku :P Zdecydowałam, że wezmę swoje TOHOwskie bransoletki, których się uzbierało już całkiem sporo oraz coś nowego - oczywiście z kategorii ozdób i dekoracji. A co.....to dowiecie się dopiero w grudniu :) tak tak w grudniu Kochani, gdyż mój sezon prezentowania świątecznych tworków rozpoczyna się 1 grudnia :P coby Wam się nie znudziło przypadkiem :)





Ale...żeby zrobić coś nowego, trzeba zainwestować i zakupić co nieco - coby było z czego te nowości zrobić. Wspólnie z Teściową i Panią Jasią Sąsiadką Teściowej zrobiłyśmy mega zamówienie styropianów, tasiemek, cekinów i szpilek na Allegro u Sprzedającego, który kryje się pod nazwą kaz09 - czyli Pasmanteria AKADA. Kochani, Pan zamówienie wysłał mega szybko a do tego poproszony pięknie nam to całe zamówienie posegregował i rozdzielił między nas trzy - za co jestem przeogromnie wdzięczna :* gdyż mnie samej ten podział zająłby co najmniej 2 dni :P Dziękuję Panu :*

Chciałabym Wam Kochani polecić Pasmanterię AKADA, gdyż ceny styropianów są naprawdę konkurencyjne - zwłaszcza medalionów - a do tego jakość styropianu jest naprawdę pierwszej klasy. Możecie kupić wszystko co potrzeba do stworzenia przepięknych bombek np. karczochów lub cekinowych w jednym miejscu :) Wstążki zresztą też są tanie - 1,49 zł za 32 m wstążki satynowej 6 mm i też dobrej jakości. Dla porównania powiem Wam, że w sklepie stacjonarnym (nie napiszę gdzie coby nie robić nikomu antyreklamy) za taką samą wstążkę Pan TakiJedenCoPodobnoNieDostajeProwizjiOdSprzedaży :P zawołał sobie 5 zł :/ ale twierdził bardzo dobitnie, iż jakość jest najlepsza na rynku. Po zmacaniu (wstążek oczywiście :P) stwierdzam, iż jakością identyczne są tymi od AKADY. Wniosek więc jeden - lepiej mieć 3 wstążki za 5 zł i jeszcze resztę na pół następnej :P


Jak mój Maluch zobaczył takie ilości styropianowych kulek i medalionów - to nie było wyproś - musiało Mu coś skapnąć :) Do gustu przypadły Mu szczególnie medaliony. Jeden nawet razem okleiliśmy malutkimi brokatowymi naklejkami z ZygZakiem.
Oto nasza pierwsza bombka:




I jak Wam się widzi?

W piątek byłam w Ośrodku Kultury i razem z Martą i Paniami Seniorkami robiłyśmy bombki z kawałków bawełnianych materiałów. Roboty trochę przy tym było, ale efekt jest tego wart :) Tadaaaammmmm:





Te materiałowe bombki, skradły już moje serce i przeszukałam dom w poszukiwaniu bawełnianych materiałów. Także mogę Wam zdradzić Kochani, że będzie więcej takich bombek na święta :)

Zajrzyjcie też do posta z candy - o tutaj - i zobaczcie co dorzuciłam :)  Zapraszam też do zapisywania się na candy - czas macie do 30 listopada :)


Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem i witam nowych Obserwatorów.

Miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. ładne bombeczki... też je dłubię tylko w ilościach prawdziwie hurtowych... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiałowa bombka - prześliczna! I jaj dokładna, równiutka...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna materiałowa bombka! ach! cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Medalion osobliwy, a bombka o prostu fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna materiałowa bombka,a zakupy też czasami robię w tej pasmanterii.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulka, zaopatrzenie jak na wojnę! Oj, chyba sporo tego stuffu masz zamiar przygotować , bedzie się działo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bombeczka - ja też w tym roku planuję takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przylazłam tu za Dorotą ale zostanę na dłużej ..tym bardziej , że bardzo mi się tu podoba
    zakupy zajebiaszcze ..lecę zobaczyć co tam mają

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta bombeczka, a dla syna rewelacyjna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)