niedziela, 12 października 2014

Wymianka z Natalią

Witajcie Kochani,
dziękuję Wam za przemiłe słowa pod poprzednim postem :* Cieszę się, że podobają Wam się prace Marty i Uli :)

Jak wiecie z Natalią z bloga Zaczarowany Papier już raz się wymieniałam - efekty o TU i TU. Postanowiłyśmy się jednak wymienić raz jeszcze. Tym razem postanowiłyśmy zrobić sobie wymiankę biżutkową :) moje krośniaki za Jej szydełkowe sznury cudowne i idealnie idealne :)

Zobaczcie zresztą sami co dostałam (komplet czarno - złoty to prezent dla Mamy (mam nadzieję, że nie zaglądnie już dzisiaj na bloga i uda mi się niespodzianka)):







Takie małe co nieco wysłałam Natalii  (wszystko zapakowałam w różowe pudełko, któremu oczywiście już nie zrobiłam zdjęcia, ale może zobaczycie je u Natalki):)



Kochana dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo! Wszystko jest cudowne! Piękne! I moje wymarzone :) Coś czuję, że się jeszcze wymienimy w tym roku :* O ile będziesz chciała oczywiście :)

Dzisiaj Kochani tak krótko. Nie rozpisuję się, gdyż mam do zrobienia pudełeczko na roczek i dwa koszyki - także czasu mało, a tu jeszcze przy niedzieli przydało by się do Kościółka skoczyć i obiadek machnąć potem. Ach jo... a tu się coś pogoda zepsuła a było tak przepięknie :)

Zapraszam Wszystkich na bloga Natalii Zaczarowany Papier - zobaczycie tam nie tylko biżuteryjne cudeńka, ale też cudnie pachnące kawą wyplatanki z papierowej wikliny, które ja osobiście uwielbiam :* Zajrzyjcie koniecznie :*

Witam nową Obserwatorkę i życzę miłej niedzieli Kochani :*
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. I ja bardzo dziękuje:D Z Tobą zawsze Kochana chętnie się wymienię:) Ciesze się, że wszystko się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile prezencików :)) do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wymianka...
    zawsze daje radość !

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm cjrious to find out what blog system you have been using?
    I'm having some minor security problems with my latest website
    and I ould like to find something mode safeguarded.
    Do you have any solutions?

    Feel free to surf to my blog post - Ask.fm hack

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)