poniedziałek, 20 października 2014

Miś na roczek

Witajcie Kochani,
Marta po obejrzeniu zdjęć moich boxów, poprosiła mnie o zrobienie pudełeczka na roczek :) Dziękuję Kochana :) Ty pewnie jeszcze nie wiesz - no chyba, że przejrzałaś dokładnie mojego bloga - ale ja uwieeeeeeelbiaaaammmm robić pudełeczka :)

Miało być różowo i z misiem. Misio, a raczej Miśka ulepiona została z modeliny i upieczona na twardo :P




Jedynka zakupiona u Pani Ewy w kwiaciarni - która zawsze mnie zaopatruje w cyferki :) W sumie motylka też tam kupiłam a kwiatki wyobraźcie sobie, że dostałam za darmo - dziękuję :*


Smoczek dostałam od Marty :)



Standardowo na środku moich dziecięcych pudełeczek (prawie wszystkich), znalazła się kołyska. Kto zgadnie z czego zrobiona jest kołderka? Uwaga! Osoba, która zgadnie dostanie dodatkowy los w zbliżającym się candy - jeśli się zapisze oczywiście :)



Pudełeczko już trafiło do Marty i bardzo się Jej podobało :) Cieszę się, bo o to chodziło :P I mam już też od Niej kolejne zamówienie na pudełeczko - tym razem na chrzest :)

A skoro mowa o Marcie, zobaczcie jaką osłonkę na doniczkę wyczarowała z papierowej wikliny:



Dziękuję Wam za komentarze :) Jesteście moją motywacją do dalszego działania :*

Życzę miłego dnia
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Jestem jako Anonimowy...hihi
    Aniu,dziekuje za pudeleczko,pierdolki i pozytywna energie!@-}--
    Codzien masz zaproszenie do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno skorzystam :) aż będziesz mnie miała dość Kochana :P

      Usuń
  2. bardzo słodkie pudełeczko :) a kołderka to jakieś futerko - czyżbyś rozpruła jakąś maskotkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pieczony misiek na pierwsze urodziny! :-O
    dzieci nie czytajcie tego! ;-D

    ciekawe czy smaczny...
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skacząc po blogach, i po świeżutkim blogu Martuśki przypadkiem znalazłam pudełeczko mojej Anulki. śliczne jest. Jedyna taka pamiątka, znajdzie swoje miejsce w pudle pamiątkowym. Na imprezę jedynka doszła w częściach (nie ma jak sprytne Leośkowe łapki ):)
    Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi słyszeć takie słowa :*

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)