czwartek, 30 października 2014

Małe co nieco, czyli candy na 2 latka

Witajcie Kochani,
za miesiąc miną 2 latka od kiedy założyłam mojego bloga Płonące motyle :) ależ ten czas zleciał a ile się wydarzyło :) Kto czyta ten wie, że pokochałam Was i blogowanie - i nie wyobrażam sobie już bez tego wszystkiego życia.
Uwielbiam buszować po Waszych blogach, podglądać co tworzycie i poprzez zostawione słowo stawać się częścią Waszego pięknego świata pasji - tak jak Wy poprzez ten sam proces stajecie się częścią mojego świata :)
Uwielbiam ten czas po dodaniu nowego posta, kiedy co chwilę odświeżam statystykę i czekam na pierwszy komentarz :) Wy też tak macie?
Uwielbiam to, że przez 2 lata blogowania poznałam mnóstwo Osób - blogujących i nie, z którymi się wymiankowałam lub nie, które coś u mnie wygrały lub nie, które wysłały coś mi lub nie :) Z niektórymi z Was utrzymuję kontakt do dzisiaj i to jest piękne Kochani :)
Uwielbiam to, że piszecie komentarze, mejle, zostawiacie dobre słowo, radę .... że Was obchodzę ja  i moja twórczość :) Dziękuję :*

Ależ mnie naszło na sentymenty Kochani :)

To teraz trochę z innej strony - technicznej Dorotko, bo aż się boję co Ci przyszło do głowy po przeczytaniu końcówki tego posta :P - mały przegląd 2 lat (dane na dzień dzisiejszy):

wyświetleń bloga: 81 419
postów: 270
Obserwatorów: 118
Obserwatorów Google+: 152
wyświetleń profilu Google+: 1 137 582
komentarzy: 1307

Nie zanudzając Was dalej ogłaszam Candy oczywiście :)


Zasady znacie, ale tak dla przypomnienia:
- umieścić podlinkowany banerek do tego posta na pasku bocznym swojego bloga,
- wyrazić chęć udziału w komentarzu :) Napiszcie mi proszę czy wolelibyście w dokładce coś z papierowej wikliny (może coś konkretnego) czy biżu (słodką czy tkaną i w jakich kolorkach Waszych ulubionych)
- nie trzeba być Obserwatorem, ale będzie mi miło, jeżeli zechcecie dołączyć do grona :)
- jeśli nie masz bloga, w komentarzu zostaw swoje imię i adres e-mail,
- wysyłka tylko na terenie Polski,
- zapisy trwają do 30.11 do godziny 23:59
- losowanie następnego dnia
- możliwe dokładki :) 

A oto co dla Was przygotowałam na dobry początek - stół rozmaitości przydasiowych:







11.11.2014 słodka dokładka:


18.11.2014


29.11.2014


Do wyników 1 grudnia :) Powodzenia dla wszystkich :*
Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

50 komentarzy:

  1. Ty tez tak masz, z odświeżaniem po dodaniu posta - myślałam, że to tylko ja mam takie natręctwo :))
    Gratuluję 2 latek i życzę wielu twórczych prac :)). Prezenty, przydasie bardzo fajne - ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  2. To serdecznie gratuluje dwóch tat! Ja również sprawdzam czy ktoś do mnie zaglądną czy coś skomentował. Szaleństwo, co? ale jak widać nie jesteśmy w tym same ... hehe. Prezent przepiekny i nie sposób się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana u mnie za parę dni mija roczek, ach jak ten czas leci, wiem co czujesz mam tak samo z tym odświeżaniem i zaglądaniem czy ktoś coś skomentował i w ogóle co się dzieje, mam malutko czasu ostatnio ale staram się zaglądać , tworzyć :) Skoro długi termin to zdążę wkleić banerek haha buziaki i powodzenia dalej bo śliczne prace u ciebie zawsze się tworzą :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie może mnie tu zabraknąć, jak takie fajne słodkości rozdajesz :) pytasz o dokładkę? mnie kochana wystarczyłoby to co na zdjęciach, bo to i tak dużo, ale jak się chcesz dzielić to ja bym przyjęła dosłownie wszystko co robisz :)
    a tak wogóle - ile razy czytam Twoje posty i myślę sobie: "mam tak samo jak Ty" - to już nie zliczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Banerek już na paseczku,cudeńka rozdajesz.Ustawiam się grzecznie w kolejce i życzę jeszcze wielu lat tak płodnej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja, fantastyczne candy:)
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście gratuluję dwóch latek i życzę dużo inspiracji w następnych latach:)
    Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po cudeńka, które dla nas przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. no co mi przyszło.. co mi przyszło..., że cukierki bedą! ;-D
    chętnie się piszę :-)

    gratki Anulko, 2 latka zacny wynik!
    wieeeeeeeelu kolejnych życzę,
    owocnych i brzemiennych w dzieła twoich zdolnych rączek ;-D

    buziaki! :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się oczywiście:) i bardzo gratuluję dwóch lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dwóch latek :) Oby było ich jak najwięcej :)
    I ja się zapiszę na te cukiereczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i ja w kolejce po takie śliczności staję. Gratuluję 2 latek blogowania

    OdpowiedzUsuń
  12. acj .
    jakie cudenka :)
    dziękuję za zaproszenie i oczywiście staję w oklejce po takie urocze przydasie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się także :). Życzę mnóstwa weny i dużo czasu na wykonywanie kolejnych prac i prowadzenie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcia wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Życzę wielu inspiracji twórczych!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. Obserwuję Cię już od dawna i podziwiam Twoje prace - są piękne! Co do dokłądki - cokolwiek to będzie, będzie na pewno super :)
    Banerek umieściłam u siebie na blogu: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję drugiego roczku, i życzę kolejnych pięknych lat blogowania, no i oczywiście zapisuję się do udziału w zabawie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam to co rozdajesz to już jest fantastyczne, a z rzeczy jakie wymieniłąś to jak dla mnie to słodkie biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Kochana zabawa u Ciebie, a mnie jeszcze nie ma... Już się ustawiam w kolejce:)
    Ja bym wolała Twoją piękną biżu:) a kolory znasz;)
    Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    A obserwatorem już dawno jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję 2 latek i statystyk i z przyjemnością dołączę do zabawy :) pudełeczko z papierowej wikliny byłoby ekstra albo bransoletka ewentualnie bo biżu raczej nie noszę:) banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje 2 latek, takie fajne nagrody, że muszę się zapisać. Co do dokładki to wiklina bardziej mi pasuje Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu mimo tego , iż to za miesiąc będziesz obchodziła urodzinki bloga , to ja już teraz chciałabym Ci kochana życzyć kolejnych udanych wpisów , współprac i doświadczeń :) Abyś na swej drodze spotykała samych życzliwych ludzi, a wena w pisaniu bloga oraz robieniu tego co tworzysz, nigdy Cię nie opuszczała.Wszystkiego dobrego !
    Zgłaszam się do zabawy ! Banerek umieściłam na blogu : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/
    Jako, że bzikiem moim jest również papierowa wiklina , ustawiam się w kolejce po biżuterię. Biżuterii u mnie nigdy dość, zwłaszcza jak się ma dwie córy :)
    P.S. Oczu oderwać nie mogłam od tylu przydasi :D
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję bardzo bardzo serdecznie ;)) I życzę kolejnych rocznic i wielu zwariowanych pomysłów nie tylko rękodzielniczych ;) Bardzo chętnie opisuję się o zabawy, tyle kolorowych i extra wypasionych przydasi że nie mogę się oprzeć. A co dokładki to wszystkie Twoje prace są przepiękne, starannie i z serduchem wykonane ;)
    Pozdrawiam serdecznie Ala ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie takie przerózne przydasie:) nie wiadomo kiedy co się przyda hihi. Banerek juz u mnie http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/ Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i zapisanie sie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce, tyle tego że aż ślinka leci :) Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Baner już na moim blogu http://babaja-aga.blogspot.nl/ . Pozdrawiam gorąco i wszystkiego dobrego na te 2 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ale exploding boxów by z tego powstało. Już mam pomysł na wykorzystanie tych przydasi. W dokładce chciała bym coś z papierowej wikliny. Życzę Ci kolejnych lat blogowania i pokazywania na blogu soich prac bo wszystkie są wyjątkowe.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią się zgłaszam. :)
    Banner na http://sowiagaleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj . Jakie cudowności przygotowane. Ja z chęcią zgłaszam się również . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję 2 lat i życzę kolejnych tak samo twórczych :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę kolejnych. Chętnie dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cuda:) Ustawiam się w kolejce;)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia
    W dokładce mogłaby być biżuteria-jestem wielką fanką biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sylwia
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Banerek umieściłam na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli o mnie chodzi to nagród jest już wystarczająco dużo. Tyle moich ulubionych motyli...
    Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Obserwuję jako Anna Gerszendorf
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję 2 rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat blogowanie i nieustającej weny. banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com Zapraszam też do siebie po Mikołajkowe cukierasy. Pozdrawiam cieplutko i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zestaw przydasi ;) Jako dokładka może być coś z biżuterii
    Gratuluje dwóch latek i życze kolejnych ;)
    Banerek u mnie na blogu zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że zrobiłaś takie mega mega candy :)
    Przede wszystkim gratuluję Ci tych 2 lat wytrwałości, dążenia do doskonałości, pięknych prac i ciekawych wpisów!
    Ja niestety zaniedbałam blogowanie ze względu na totalny brak czasu, ale mimo to nigdy nie mogę sobie odmówić wejścia na Twój blog i śledzenia Twoich postępów! :)
    Ogromne gratulacje i powodzenia aby każdy kolejny rok był jeszcze bardziej owocny w tak cudowne prace! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 2 latek i życzę kolejnych kilku minimum :)
    Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się :) banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ cudeńka - Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  42. O jaaaaa Cie! Ile fajnych pierdółek. Pewnie, że chciałabym je dostać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, ale cukieraski! z chęcią dołączam do zabawy :) banerek wisi u mnie czyli:
    http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Och jakie cuda! Wszystko mi sie podoba! Posiadam adres w Polsce. Pozdrawiam.l

    OdpowiedzUsuń
  45. uuuuuuu jakie "cudowności" zapisuję się bez zastanowienia. Banerek dostępny na fabrykaniespodzianek.blogspot.com
    Ja uwielbiam papierową wiklinę, więc to ją wybieram

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu życzę Ci wielu lat blogowania i gratuluję 2 lat, w których pokazywałaś nam swoje prace.
    Aby kolejne lata były równie owocne :) Dopisuję się do długiej kolejki po Twoje cudowności :D.
    Banerek na moim blogu brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam:) Jakże się cieszę, że mnie tu przywiało:) Życzę wszystkiego najlepszego:) Dalszych owocnych lat blogowania:) Wielu komentarzy i obserwatorów:) Ja nie napiszę co bardziej bym chciała, gdybym została wylosowana:) Bo podoba mi sie wszystko:) Kazda nagroda przyniesie radośc:)

    OdpowiedzUsuń
  49. W ostatniej chwili :) Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) Może coś z papierowej wikliny, chociaz slodycze w postaci bizuterii tez kuszą :) Pozdrawim cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)