wtorek, 14 października 2014

Kolejny koszyk i misz masz

Witajcie Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym koszyczkiem - to już przedostatni z owych 4. Robiąc koszyki nie miałam wytycznych kolorystycznych, za to miało być duuuużooooo perełek i motyli :P he he he i jest:




Jakiś czas temu Lesia z bloga Lesia - rękodzieło. Moja pasja w wolnym czasie organizowała I Giżycke Wakacyjne Spotkanie Blogerek. Się biedna nawysyłała mejli, nazałatwiała.....zresztą poczytacie o tym na Jej blogu o TU. Podziwiam Cię Kobieto, że Ci się chciało i że tak fajnie to wszystko zorganizowałaś :* Ja ze swojej strony zaoferowałam voucher na bransoletkę na krośnie plus kolczyki. Voucher wylosowała Pani Marta z bloga Marteczkowy Świat. Wolała jednak bransoletkę z rzemieni. W sumie wysłałam to:


A to bransoletka, którą dałam Kuzynowi (temu od motylków i koralików) dla Jego chyba Lubej :P


A teraz zobaczcie jaki cudny sweter wydziergała moja Teściowa (i jakie wspaniałe kolory):


Ha :) wyszło dzisiaj dużo spraw, ale jeszcze wytrzymajcie.

Tutaj coś dla Mamy. Miałam przygotowany komplet biżu z moich ukochanych kosteczek w kolorze iris brown, który już znacie :) i modelinkowy komplet z róż różowych,ale w co takie piękne rzeczy zapakować - przecież nie w woreczki foliowe :/ Znalazłam pudełko po telefonie Sony jakiś tam  i przerobiłam je na takie coś:



Jak tak patrzę na zdjęcia to mi ten żółty motyl tu nie pasuje :/  Co sądzicie? W środku zrobiłam takie jakby dwie poduszki na biżu - tylko oczywiście nie zrobiłam zdjęcia :/ Dwie rolki z papieru toaletowego okleiłam taką samą koronką jak pudełeczko i od razu wszystko prezentowało się lepiej :)

I kolejne bransoletki. Iris brown - najpiękniejszy kolor świata na biżuterię:











Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca :) He he he :) Dzisiaj tak dużo pokazuję, bo co będę Wam po jednej bransoletce pokazywała?! Muszę troszkę przyspieszyć, bo się kolejka zrobiła mała. A tu wyobraźcie sobie, że w dwa dni zrobiłam 7 nowych bransoletek :) Także produkcja w toku :)

Dobra już starczy. Dziękuję, że komentujecie, że wpadacie, odwiedzacie, wyświetlacie i mobilizujecie mnie do dalszej pracy Kochani :) I tak sobie patrzę w kalendarz, że niedługo 2 lata nam stukną i czas na małe co nieco już wkrótce :) chociaż rocznica to niejedyny powód.....ale już chcielibyście wiedzieć wszystko od razu :P

Życzę miłego i słonecznego dnia
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Bransoletki super, nawet nie wiem którą bym wybrała, bo wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I koszyk, i bransoletki są super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na candy! :)
      http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/10/dyniowe-candy.html

      Usuń
  3. normalnie "szaleństwa panny Ewy" tu odchodzą!
    oj, szalejesz Anulka :-D

    I trzymasz jakiś wielki sekret w zanadrzu... którym z niecierpliwością chcesz się z nami podzielić...
    a ja jak ta stara czarownica cos zaczynam podejrzewać... ciekawe czy zgadnę... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. dużoooooooooooooooooo fajnych prac zrobiłaś... podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje cudeńka są najpiękniejsze!!! :) Dziękuje bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)