czwartek, 23 października 2014

Glamour - czerń i złoto

Witajcie Kochani,
wiem, że nie każdy lubi połączenie tych kolorków ale uwierzcie mi, że najlepiej sprzedają się właśnie biżutki w tych kolorkach :)

Czerń i złoto dominowało na moim krośnie przez 3 dni i z lekka mam już dość :P chociaż wciąż uważam, że to najefektowniejsze połączenie kolorów :)

Dzisiaj nie będzie za dużo gadania, bo za to będą zdjęcia. 8 bransoletek:







Przechodząca. TOHO Cube





Tu akurat bransoletka ze zwykłych krzywusków pasmanteryjnych:









Większość bransoletek znalazła już swoje nowe Właścicielki - dziękuję za zakup :) Mam nadzieję drogie Panie, że będą się Wam dobrze nosiły :)

Nie wiem jak Wy ale ja dzisiaj jakoś nie mam weny :/ ta pogoda mnie dobija - zero słońca, deszcz, szaro, buro i ponuro :/ bleeeeee... i jeszcze ten widok z okna na mokry blok naprzeciwko :/  I mimo iż wczorajszy wieczór był mega pozytywny - dzięki wizycie w Domu Kultury i Marcie oraz Gosi - której dziękuję za podwózkę :*****, bo strasznie lało i mimo parasolki podejrzewam, że i tak bym wróciła do domku cała mokra :P --- to dzisiejsza aura nie nastraja do tworzenia. Raczej do zwinięcia się w kłębek pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty z miodkiem i ulubioną książką tudzież dobrym serialem w TV :) ach jo......

No to na poprawę humoru słonecznik :P który miał być z filcu ale jest z pianki, gdyż nie każdy Chłop rozróżnia te dwa materiały :P czyli wyślij tu Chłopa na zakupy :) Wy też tak macie?


Słonecznik podpatrzony gdzieś na stylowi.pl chociaż w innym wydaniu :P

Dziękuję za komentarze i życzę Wam miłego dnia :)
Coby Wam Kochani dzisiaj słonecznik robił za słoneczko :*
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Ta przechodząca jest piękna, a jeśli chodzi o aurę, to faktycznie, jakoś dzisiaj szycie mi nie idzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba cała złota i ta "krzywuskowa" - jak ją nazwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki. Ta przechodząca najbardziej mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Zakochałam się zwłaszcza w tej przechodzącej - przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a świstak siedzi.... :-D
    fakt, ta przechodząca ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Bardzo ładne prace tworzysz .
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)