wtorek, 7 października 2014

Dziś był dobry dzień :)

Witajcie Kochani,
wiecie co, dzisiaj miałam bardzo dobry dzień :)
Mój Maluch spał dzisiaj do 10 &) i my z Moimci też :) he he he to pewnie przez to, ze WRESZCIE włączyli ogrzewanko :) nie ma to jak wyspać się raz na rok. Potem była kawka i śniadanko - bez tego ani rusz. No i wiadomo: pranko, sprzątanko, odkurzanko, gotowanko - czyli codzienność :) Potem zaś Mójci w drodze do roboty podrzucił Malucha do Babci, a Mama (czyli ja) miała wychodne :P yeah yeah :) 
Bo musicie wiedzieć, że zapisałam się na kurs rękodzielniczy: "Rękodzieło na 100 sposobów". Znaczy się prawie się zapisałam, bo w sumie grupa się nie uzbierała. Trzeba mieć tego pecha :/ Ale w rozmowie z Panią Martą - prowadzącą zajęcia - od słowa do słowa wyszło, żeśmy obie tak samo twórczo zakręcone :) i umówiłyśmy się dzisiaj właśnie na kawkę i pogaduchy :) Czas oczekiwania na godzinę 16 umiliły mi ziarenka kawy, które już prawie tworzą drzewko :) A wiecie jak wciąga przyklejanie takich ziarenek? Tak, że prawie się spóźniłam i część drogi do Ośrodka Kultury pokonałam prawie biegiem :P
Spotkanie było mega miłe! Powiem szczerze, iż nie sądziłam, że w mojej okolicy dzieją się takie fajne rzeczy i spotkać można takich fajnych ludzi :) A Marta jest mistrzynią wszystkiego: dzierga, szydełkuje, robi biżuterię, dekupażuje a teraz jeszcze działa z papierowej wikliny.
Zresztą Kochani, zobaczcie sami co potrafi Marta Maziak:









A to powyżej to będzie torba dziergana z reklamówek jednorazówek - recykling na maxa Kochani :)

Zobaczcie jak Marta działa z Seniorkami o TU.

A tutaj jeszcze frywolitki Urszuli Buchty:







A tutaj jeszcze coś co dostałam od Marty za bransoletkę - taka jakby wymianka:



Dziękuję Ci Marto serdecznie za możliwość spotkania :) Do zobaczenia w piątek :)

A tutaj jeszcze - wiem, że już było dużo zdjęć - kolejny koszyczek :) Prostokątny koszyk a w nim fioletowe i białe róże :) i motyl - od Kuzyna oczywiście :)




Dziękuję za komentarze - każde Wasze słowo daje mi motywację do dalszej pracy Kochani :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Ojojjjjjj!
    Aniu,jak mi milo!
    Jestes takim samym cudakiem,jak ja!
    Witaj bratnia duszyczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace śliczne, pomysł z torbą z recyklingu świetny (zapamiętam go) a koszyczek prześliczny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no i będzie tak cykać tymi koszyczkami! ;-)

    zobacz jak to jest, że wyjdzie trochę za próg a tam .... kolejne maniaczki! ;-DDD
    jak sądzę, świadomość, że się nie jest odosobnionym w swoim szaleństwie jest pocieszająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace, pozazdrościć wszechstronności w robótkowym świecie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie prace sąpiękne Aniu ale te białe frywolitki ja się w nich zakochaąłm - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)