wtorek, 16 września 2014

Z góralską nutą

Witajcie Kochani,
ostatnio zostałam poproszona o zrobienie pamiątki na ślub w stylu góralskim. Oczywiście jak to ja, zgodziłam się od razu, a potem zaczęłam się zastanawiać: "jak ja to zrobię??????" "Hilfe! Skąd wziąć góralskie akcenty????" Ha.....i tu przydało się poznawanie nowych technik :) W międzyczasie lepienia Taty, powstawały kolejne góralskie - moim zdaniem - gadżety :P Bo z czym mi Dziewczynie z Dolnego Śląska kojarzy się słowo góralski/góralskie? No z czym, jak nie z kapelutkiem, ciupaską, czerwonymi koralami i chustą w kwiaty :)
He he he korale były najłatwiejsze do zrobienia :P Ciupagę wygooglowałam i zrobiłam coś podobnego - efekt metalu uzyskałam poprzez pomalowanie farbą akrylową w kolorze aluminium :) No a kapelusz mam w domu taki - tak tak byłam w Zakopanym raz :) w podróży poślubnej :) - razem z giga owcem Krupkiem :) Pamiętam, że jak wracaliśmy to przypięliśmy go pasami z tyłu co wywoływało salwy śmiechu u mijanych Ludzi :) Teraz czeka sobie grzecznie w pokoiku Szymusia aż ten się nim zainteresuje. Czy wasze Dzieci lubią pluszaczki? Szymek nie bardzo - no oczywiście poza kotami.
Ale ja jak zwykle odbiegam gdzieś od tematu :P

Oto pudełko - w sumie wierzch moich pudełek zawsze jakoś nawiązuje do środka i tworzy spójną całość, ale tutaj wolałam, żeby Młodzi mieli małą niespodziankę :) Zresztą chyba nie za dobrze by wyglądały piękne róże z ciupagą :P:







"na małe co nieco" I tu również przydały się modeliniaki :) Cieszę się, że poznawane przeze mnie techniki mogę wykorzystać do wzbogacania innych prac - zwłaszcza pudełeczek :)



Na środku miał stać kosz z kwiatami, ale jakoś tak mi za dużo było i postawiłam na piękne słowa Jana Pawła II:


Kochani, dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :) Dziękuję, że do mnie zaglądacie.

Trzymajcie za mnie dzisiaj kciuki. Idę do chirurga. Będzie to już piąty chirurg, który będzie walczył z moim palcem - oby odniósł sukces. Liczę na to bardzo, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio normalnie biegałam i mogłam kupić buty, które naprawdę mi się podobają - a nie takie, w których nie urażę bolącego palucha. Nadzieja jest, bo owy Pan już mi raz pomógł - jest naprawdę świetnym fachowcem :)

Życzę miłego tygodnia Kochani :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I in finding It really helpful & it helped me
    out a lot. I hope to give something again and help others
    such as you helped me.

    Feel free to surf to my webpage gossip lanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne gadżety, jesteś w tym "THE BEST"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo wykonana :D Super będą młodzi mieli pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z każdym kolejnym Twoim wpisem myślę sobie - o matko to tak jak ja! :D my z Mężusiem też byliśmy na podróży poślubnej w Zakopcu :) i nasz Synuś też nie przepada jakoś bardzo za pluszakami :)
    co do pudełka, to bardzo mi się podoba, ale jak to ja od razu sobie pomyślałam, że ja bym kapelusz zrobiła z filcu, a chustę z prawdziwego materiału i wyszyłabym róże :)
    a poza tym to powodzenia u doktora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the auspicious writeup. It in reality was once a enjoyment account it.
    Look complicated to more delivered agreeable from you! By the way,
    how can we communicate?

    Also visit my web blog :: luxury villa rentals

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box. Powodzenia u lekarza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Good day! Do you know if they make any plugins to assist with Search
    Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords
    but I'm not seeing very good success. If you know of any please
    share. Many thanks!

    my web blog :: culinary schools ()

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!!!!!!!!!!!
    jesteś mistrzynią gadżetów:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne cuda cudeńka a kciuki tzrymam do dziś - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous, what a weblog it is! This web site presents useful facts to us, keep it up.


    Also visit my weblog - how to make money, http://Canimpact.org,

    OdpowiedzUsuń
  11. Terrific article! This is the kind of information that are supposed to be shared around
    the internet. Disgrace on the seek engines for no longer positioning this submit upper!
    Come on over and discuss with my website . Thank
    you =)

    my web site work-life balance

    OdpowiedzUsuń
  12. It is not my first time to visit this web
    site, i am visiting this web site dailly and
    get pleasant information from here everyday.

    Feel free to visit my web page - towards Business loans

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly
    long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to
    say excellent blog!

    Feel free to surf to my web page numis network gets

    OdpowiedzUsuń
  14. fakt, góralskie motywy aż rzucają się do gardła, super! :-D
    a cukiereczki az się proszą o polizanie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny i motywy i te kwiaty na wieczku!!! cudo.....

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna i pomysłowa kartka !
    Pozdrawiam
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful items from you, man. I've have in mind your stuff previous clash of clans how to get a good clan and you are simply extremely great.
    I really like what you have obtained here, really like what you are saying
    and the way in which during which you are saying it. You make it enjoyable
    and you continue to care for to keep it wise. I can not wait to learn far more
    from you. That is really a great site.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)