poniedziałek, 8 września 2014

Dzisiaj przedstawiam Wam mojego Tatę

Witajcie Kochani,
wczoraj mój Tato miał urodziny :) Zobaczcie jaki świetny papier do zapakowania prezentu znalazłam w ABC (w środku było radio samochodowe :)):


Mój Tato jest wędkarzem - ale to już wiecie. Tydzień temu napomknął mi, że widział fajną figurkę wędkarza na giełdzie - miał kupić, ale wracał inną drogą i zapomniał. Pomyślałam, że z okazji urodzin zrobię Mu taką. Wymyśliłam, żeby owy wędkarz wyglądał jak mój Tato :)

Więc Kochani poznajcie mojego Tatę:



Figurka wykonana jest z modeliny:


Wiaderko w stylu mojego Taty - he he he - metalowe, lekko pogięte :) Kolor aluminiowy uzyskałam poprzez pomalowanie szarej modeliny farbą akrylową w kolorze aluminiowym:


We wiaderku 5 rybek - wymieszałam modeliny zieloną jasną i brązową czekoladową, a efekt błyszczenia uzyskałam poprzez dwukrotne pomalowanie rybek perłową farbą akrylową:

 

Każdy szanujący się wędkarz ma też podbierak - chociaż mój to raczej jak siatka na motyle wygląda :) ale tak to jest jak się plecie siatkę w towarzystwie Szymka :P




No i wędka :) obowiązkowa:



Wiadomo, nie wszystko wyszło tak jak chciałam, ale ogólnie wyszło mi super, jestem z siebie dumna :) i figurka jest bardzo bardzo podobna do mojego Taty - chociaż On twierdzi, że bardziej podobna jest do Sąsiada :P


Całość stoi na podstawce przypominającej stawik :) Nawet sobie nie wyobrażacie co jest w środku :P he he he :P chyba wstyd mi się przyznać, że najpierw zrobiłam i wrzuciłam do piekarnika, a potem pomyślałam :P No dobra. Powiem Wam. Stawik jest zrobiony z plastikowej zakrętki po kremie Nivea :P Cud, że się nie stopiła - chyba :P


I jak Wam się widzi mój Tato?

Dziękuję Wam, że zaglądaliście do mnie pod moją nieobecność. Trochę mnie wciągnęło czytanie książek i każdą wolną chwilę poświęcałam czytaniu :) Ale miniony tydzień zaowocował też dwoma zamówieniami :) o których niedługo.

Dostaję też dużo komentarzy - dziękuję Wam za każde słowo. Dziękuję też, że pozwoliliście mi się poznać dzięki komentarzom pod poprzednim postem.

Dla zagranicznych gości, chcących zasubskrybować mojego bloga a także podzielić się ze znajomymi jeśli coś fajnego u mnie znajdą - dorzuciłam na samym dole bloga kilka opcji : follow by e-mail, rss oraz share it FB i Tweeter. Dziękuję i Wam, że mnie odwiedzacie.

Życzę miłego dnia.
Buziaki :***

13 komentarzy:

  1. No Kochana cudo :) Widać, że dużo pracy w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wędkarz wyszedł CUDOWNIE! Naprawdę jestem z Ciebie dumna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym: zapraszam Cię serdecznie na candy do mnie. Do wygrania beadingowa bransoletka. :)

      Usuń
  3. Tato czadowy, rewelacja, trzeba cierpliwości i wyobraźni, żeby taką figurkę wykonać. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychol mi się cieszy jak patrzę na tę figurkę,jest zajefajna;)))
    Tato będzie mega zadowolony.
    Pozdrawiam i przesyłam życzenia dla taty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezent :) własnoręcznie robione są najlepsze :) świetnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś zdolna!!! Ta figurka jest genialna taka idealna w każdym szczególe :) Sto lat dla Twojego Taty

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figurka napracowałaś się przy niej, ale warto było

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity Ci ten wędkarz wyszedł! Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy i serca ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały - cudnie wykonałaś i te detale łał :) uroczy papier fakt i szkoda że rzadko na takie nietypowe można trafić ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały ten twój wędkarz ale czego się nie robi dla taty:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
    Thank you!

    Feel free to visit my homepage :: funding real estate deals ()

    OdpowiedzUsuń
  12. niezły przystojniak, co? ;-D

    ale się napracowałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)