wtorek, 23 września 2014

Coś dla siebie

Witajcie Kochani,
na początku dziękuję Wam za trzymanie kciuków za mojego palucha. jak możecie przerwijcie na chwilę trzymanie i zacznijcie znowu w czwartek, bo się termin przesunął - a już byłam przygotowana, zestresowana i zdenerwowana :/

Wiecie, że ostatnimi czasy czytam dużo, a raczej czytałam, gdyż sprzęt trochę odmówił mi posłuszeństwa i niby był na gwarancji ale jednak nie......zresztą to temat na osobny post, który może nigdy nie powstanie, bo po co się chandryczyć. Chociaż nie. Obiecuję Wam, że jeżeli pod koniec stycznia 2015 roku rozstanę się z pewną siecią komórkową, dowiecie się wszystkiego (he he he to muszę już napisać tego posta, bo mi potem umkną fakty).

O czym to ja....aha...nie czytam tak często. Więc co robię? Oczywiście koralikuję :) Chociaż moja przygoda z koralikami nie trwa za długo, powstało już naprawdę wiele biżuterii. I można by powiedzieć, że mam co nosić :P Ale prawda jest inna. Większość moich tworków biżuteryjnych ma już nowych właścicieli :) Z tego co zrobiłam moja jest tylko pierwsza bransoletka stworzona na krośnie i to nawet nie z koralików TOHO - tylko taki zwykłych krzywusów pasmanteryjnych :)


Mam jeszcze 3 bransoletki ale to już z rzemienia - swoją drogą uwielbiam takie bransoletki.


Ostatnio zrobiłam też bransoletkę ze sznurka jutowego z guzikiem :P i jakoś tak została ze mną :)


Ale nie o tych moich biżu maiło dzisiaj być.
Nie wiem czy Wy też tak macie, ale czasami jak coś zobaczę w internecie - na stylowi.pl czy pinterest.com czy gdzieś na jakimś blogu, nie raz Waszym - mówię: "muszę to mieć". Tak było i tym razem. Bransoletkę zobaczyłam już dawno u Anety AMIRkoraliki na Jej blogu AMIRkoraliki biżuteryjne unikatTy - chyba trafiłam tam na Jej candy, w którym nagrodą była właśnie CAPRICE. Zakochałam się z miejsca :) ale nie udało mi się niestety wygrać.

I coś mnie ostatnio natchnęło. Siadłam do laptopa i wpisałam: bransoletka caprice tutorial i pierwszą stroną był właśnie blog Anety. Weszłam. Zobaczyłam. Złapałam za koraliki, igłę i nić i zaczęłam dziergać :) Dzięki temu. że tutorial Anety AMIRkoraliki jest świetny, przejrzysty i opatrzony zdjęciami szło mi całkiem całkiem :) Chociaż powiem Wam, że to strasznie żmudna praca - strasznieeeeeeeeeeee :) Podziwiam Anetę jeszcze bardziej teraz kiedy już sama przeszłam przez wszystkie etapy tworzenia.


I tak dziergałam, dziergałam, dziergałam, dziergałam i dziergałam siatkę.


I wreszcie ufffffff........koniec :) ależ byłam szczęśliwa, że udało mi się udziergać siatkę i się nie poddać :) Jak dla mnie już taka sama siatka wygląda naprawdę efektownie - zużyłam na nią prawie 2,5 opakowania koralików TOHO Round 11/o Opaque Jet.

Ale jak się powiedziało A...to wiadomo co potem: zakupy na beading.com.pl :) Jak zawsze polecam Wam ten sklep - nie ze względu na ceny, bo szczerze powiem, że nie porównywałam z innymi sklepami i nie wiem czy są mniejsze czy większe. Polecam Wam sklep beading.com.pl ze względu na jakość produktów - jest nie do porównania - a tu już mam porównanie i to nawet kilka. Siatkę miałam czarną więc musiałam dobrać coś odpowiedniego - tylko co, tyle tam tego :) No TOHO Round 15/o zamówiłam w tym samym kolorze co siatka - swoją drogą straszna drobnica ten rozmiar :P A do tego dobrałam 11 opakowań Fire Polish 4 mm AB Matte Jet (ale zużyłam tylko 10) i zaczęłam dziergać, dziergać i dziergać i końca nie było widać :P


I oczywiście nie obyło się bez komplikacji. Nagle siatka okazała się za duża :///// Bałam się rozcinać siatki, żeby mi się cała bransoletka nie popruła, więc na końcu zrobiłam jakby zakładkę z siatki i jakoś to jest :)
Taaaaaaadaaaaaaaaaammmmmmmmmm:









Powiem Wam, że jestem dumna z niej jak nie wiem co :) chyba ostatnio byłam taka dumna z mojej pierwszej krosnowej bransoletki :) Mało nie pękłam :P A Szymek powiedział: "Łaaaałłłłłłłłłł" :) Miałam w planach jeszcze jedną caprice ale to chyba za jakiś czas :) Prędzej jakieś kolczyki do kompletu :)

A co u Was Kochani? Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowa :) Tak sobie myślę, co byście powiedzieli na małą wyprzedaż na blogu? Biżutkową i nie tylko? Będą jacyś chętni??

Dziękuję Anecie AMIRkoraliki za świetnie zrobiony tutorial na bransoletke caprice :) i zapraszam Was na Jej bloga :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Aniu, istne cudo!!!!!!!!!!! Na pewno nie dałabym rady zrobić takiej bransoletki nawet z kursem. Ja lubię gdy efekt jest prawie natychmiastowy. I przy moich lalkach najbardziej nie lubię żmudnej pracy przy szyciu i wypychaniu ciałek.

    Podziwiam i jeszcze raz podziwiam i myślę o Tobie-nie zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wyszła ta bransoletka:D Podziwiam Cię Kochana, ja bym dla nie chyba tyle cierpliwości nie miała

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu,dla mnie takie koralikowanie,to czarna magia,więc tym bardziej podziwiam każdą taką pracę;)
    Piękne bransolety,ale powiem szczerze,że mnie się bardzo podoba ta sznureczkowa z guzikiem.
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ty masz anielską cierpliwość Aniu! :-)
    widać , że to strasznie żmudna robota i te maleństwa....
    czy ty nie potrzebujesz juz przypadkiem okularów? :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jency jakie one piękne piękne Aniu podziwiam twój talent oraz cierpliwość do koralików - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam i zazdroszczę jest piękniutka ale ile przy tym pracy no ale warto i to jak.

    OdpowiedzUsuń
  7. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger if
    you are not already ;) Cheers!

    my blog: Garcinia Slim 500 Review

    OdpowiedzUsuń
  8. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?

    I mean, what you say is valuable and all. But just imagine if you added some great visuals or video clips to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and videos,
    this site could definitely be one of the most beneficial in its niche.
    Wonderful blog!

    my site: kids cooking party (http://dn-game.biz/)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)