wtorek, 12 sierpnia 2014

Zaczarowny papier Natalii

Witajcie Kochani,
nie wiem jak u Was ale u mnie wreszcie nadeszły dni wytchnienia pogodowego :) Wczoraj i dzisiaj tak pięknie padało - nie żebym jakoś specjalnie lubiła deszcz - ale lubię to powietrze po deszczu. Takie rześkie i chodne, co po ostatnich upałach jest jak balsam na moje istnienie ;) Mam nadzieję, że wreszcie moja twórczość się ruszy :)

Jak już wspominałam przy okazji postu z exploding boxem dla Wiśni i Żabci daawno dawnoooo temu umówiłyśmy się z Natalią F z bloga Zaczarowany Papier na wymiankę - to chyba było w lutym :P Nieważne zresztą. Ważne, że doszła do skutku.

Zobaczcie co dostałam - z okazji wymianki pudełko, za złapanie licznika koszyczek a na imieniny przepiękne krokusy i kartka a w środku wierszyk ułożony przez koleżankę Natalii:



Krokusy :) tak je podziwiałam u Natalii a teraz mam je u siebie :)




a w środku:


Te koła to podkładki pod kubki ;) Kolejne :P Pierwsze dostałam od Natalii w grudniu - w ogóle tak się poznałyśmy. Obie zapisałyśmy się na wymiankę u Edyty z kubkiem kawy :) z bloga Strzępki i okruchy. Natalia została moją Mikołajową i między innymi dostałam podkładki pod kubki (a co jeszcze zobaczcie tutaj). Potem zaczęłyśmy do siebie pisać i tak jest do dzisiaj :) We wrześniu planujemy się spotkać - tylko czy to dojdzie do skutku? Mam taką nadzieję Kochana :) No i w trakcie jednej z naszych rozmów wyszło, ze podkładki są z lekka za małe, gdyż jak wiecie - jeśli uważnie śledzicie i czytacie bloga - kawę pijam tak ja jak i Mójci z kubka 0,5 l :) na swój mówię doniczka :) he he he :) i wyobraźcie sobie, że Natalia pamiętała i tym razem są odpowiedniej wielkości :) W następnym poście pokażę Wam moją doniczkę :P


Co wysłałam ja oprócz pudełeczka - to chyba pozostanie tajemnicą, gdyż jak się okazuje ja nie zrobiłam zdjęcia a Natalia zrobiła ale jak to dzisiaj napisała: "diabeł nakrył ogonem" i nie ma. Może się jeszcze znajdzie - zaglądajcie do Natalii na bloga Zaczarowany Papier, gdyż robi Ona cudne koszyczki, które potem maluje kawą :) A i nawet udało mi się Ją namówić na robienie biżu metodą szydełkową :) i już nawet umówiłyśmy się na nową wymiankę - tym razem biżuteryjną. Termin do końca września ale może uda nam się wymienić osobiście :)

Dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy  pod postem z pudełeczkiem :) Cieszę się, że Wam się podobało :) Witam nową Obserwatorkę :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. śliczności!

    Oglądam takie cudeńka i muszę się wreszcie tego nauczyć!
    już nakręciłam nawet rurek..... ale pierwsze koty poszły za płoty! ;-)
    Zbieram natchnienie na drugie podejście. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłabym zapomnieć he he, że pijasz litry kawy w odpowiednich naczyniach :) Mam nadzieję, że koszyczki się przydadzą, a zwłaszcza ten, na który czekałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. First off I would like to say terrific blog! I had a quick question in which I'd like to ask
    if you don't mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head prior
    to writing. I have had difficulty clearing my mind in getting my thoughts out there.
    I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to
    figure out how to begin. Any ideas or hints?
    Cheers!

    Here is my blog post :: forex trading

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię powietrze po deszczu :) (a właśnie za oknem leje na całego ;))
    Świetna wymianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze piekne koszyczki ale ten w kolorze ecru podbił moje serce - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. I constantly spent my half an hour to read this website's articles daily along with a cup
    of coffee.

    Feel free to visit my web site; Emergency Plumber Fresno CA ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)