sobota, 2 sierpnia 2014

Wiśnia i Żabcia

Witajcie Kochani,
dzisiaj świętujemy 3 urodzinki mojego Synusia Szymusia :**** Z tej okazji pojechaliśmy do ZOO :)

Ale jak zapowiedziałam w poprzednim poście, mam dla Was coś co czeka na inaugurację aż od marca. Kochani jest to pudełko - moje ukochane exploding box :) które uwielbiam robić, chociaż ostatnio coraz rzadziej mam do tego okazję, gdyż już nikt ich u mnie nie zamawia :(((((

Dawno dawno temu..... he he he.... umówiłam się z Natalią F z bloga Zaczarowany Papier na wymiankę. Między innymi - bo szczerze się przyznam, że nie mogę znaleźć zdjęcia zwartości paczki - było pudełko na ślub przyjaciół Natalii - dla Wiśni i Żabci :)

Pudełko utrzymane jest w kolorystyce czerwono - białej:





W środku nie mogło zabraknąć wisienek - z modeliny i żabek - z kwiaciarni :P


Ten tort to świeczka, którą w zeszłym roku kupiłam na wakacjach w Gdańsku. Obcięłam knota i troszkę przerobiłam/ozdobiłam torcik :)



Panna Żabcia Młoda:






I jak Wam się podoba?

Mi podoba się bardzoooooo :) i jestem bardzo dumna z tego pudełeczka :)

Miłego weekendu Kochani :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Świetne pudełko :).
    Wszystkiego najlepszego dla Szymusia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno z lepszych boksów...piękne, stonowane, wyważone dodatki, piękna kolorystyka, cudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very good write-up, I'm a regular visitor
    of your blog. I really like reading your posts.



    Feel free to visit my blog :: acne cure

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodym się podobał i to bardzo. Cytuję "Zakochaliśmy się w nim:D"

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam slowa natali, zostalo tak powiedziane, mowi to pan mlody, dziekujemy wraz z malzonka za tak ciekawy fajny i milych prezent, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box, bardzo ładnie ozdobiony a kolorystyka świetnie dobrana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey very interesting blog!

    Here is my website :: brooklyn real estate for sale

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najsłodszego dla Szymusia! Niech duży rośnie!

    A ja się tak zapatrzyłam na ten torcik i zastanawiałamw czegóż to on - bo wyglada jak lodowy, zanim doczytałam! To chyba przez tę perłę.
    A żabki mnie uwiodły, na naszym samochodzie też jechała żabia para :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny boxik. A ja zastawiałam się skąd taki piękny torcik :) Świetny pomysł ze świeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Keep writing.

    My weblog; Best Acne Products (Rebuild.Digitalexcellence.Net)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)