czwartek, 28 sierpnia 2014

Kundelek, Dungeon Gems i moja osobista wróżka

Witajcie Kochani,
coś mnie ostatnio pochłonęło czytanie książek :) To też moja wielka pasja. Niestety nie mam dość funduszy na zakup nowych książek - takich papierowych - a potrafię ich naprawdę wiele pochłonąć na miesiąc :P Do biblioteki też nie chodzę, gdyż limit wypożyczeń mnie nie zadowala - 5 książek na miesiąc? toż to przy dobrych wiatrach 5 dni czytania :P Wiem, że wiele z Was mnie potępi - ale czytam e-booki na moim Kundelku. Wiem, wiem. To nie to samo co papierowa książka. Ale i tak kocham to urządzonko :)
Wiecie, że uwielbiam fantastykę :) tą taką z zaklęciami i smokami oczywiście. Do zaczarowanego świata wciągnęła mnie Robin Hobb i Jej "Uczeń skrytobójcy" (pierwszy tom trylogii "Skrytobójca".) 
Potem pochłonęłam wręcz "Sagę o Ludziach Lodu" i "Sagę o Czarnoksiężniku" Margit Sandemo i właśnie wtedy zakochałam się w Norwegii :) mam za sobą nawet nieśmiałe próby nauki języka norweskiego, który mnie fascynuje! Marzę, że kiedyś odwiedzę ten piękny kraj. 
No i wreszcie perełka: "Pieśń Lodu i Ognia" George'a R. R. Martina - mistrzostwo świata! Polecam Wam! Naprawdę wato przeczytać. Czekam z niecierpliwością na kolejny tom :)
Czasami zaczytuję się też w romansach historycznych, których akcja osadzona jest w epoce regencji angielskiej. Cudne czasy dla arystokracji - piękne suknie, bale i ta dbałość o etykietę :) ach jo.....

Mój Kundelek doczekał się nawet w ten weekend własnego, ręcznie uszytego, filcowego etui :) (pierwszy raz robiłam pętelki na guziki :) oczywiście wyszły za duże ale to nic - dziękuję Mamo za naukę). A aparat jak zwykle się uparł, żeby zamiast pięknego, głębokiego fioletu pokazywać niebieski :/ 




o tu trochę fioletu widać :P



Pewnie czytając tytuł dzisiejszego posta, zastawialiście się nad tym co to jest ten Dungeon Gems? Otóż jest to gra. Tak tak tak. Gra. 



Bo musicie wiedzieć, że jestem - chociaż może już mniej jak kiedyś, chociaż nie z wyboru a raczej z braku czasu - maniaczką gier :P Teraz raczej mam tylko możliwość grania na telefonie. I na to urządzenie jest właśnie Dungeon Gems (niestety potrzeba dostępu do internetu). Do pobrania w sklepie Google Play.
Moje ulubione gry to oczywiście też fantasy :P RPG :) he he he :) A Wy jakie gry lubicie? 
Chociaż czasami lubimy sobie z Moimci pograć w BLURA na Xboxie :) ale to tylko jak Maluch śpi, bo tak to już się wyrywa do zawłaszczania sobie pada :P
Jak by co moje ID w Dungeon Gems to: 938865 Zapraszam :) 

Wróżka. Och jak zobaczyłam pierwszy raz przepiękne wróżki Katalin (z bloga Katalin Handmade) zakochałam się. Wiem, że jak zajrzycie na Jej bloga, chociaż pewnie wiele z Was już go zna, oczarują Was te małe dzieła sztuki :) Wiem, że nie mam tyle talentu w dziedzinie modelinowej co Katalin, ale pewnego popołudnia tak mocno zapragnęłam swojej osobistej wróżki, że po prostu ją ulepiłam.
Bądźcie wyrozumiali:






O tu widać, że szyja i głowa mi nie wyszły :/ ale i tak mi się podoba :)





Wróżka mieszka na bambusie w kuchni, którego mam już 10 lat i się nami opiekuje. Specjalnie dla niej powstała też huśtawka z modeliny i sznurkowych warkoczy baaaaardzooooo dłuuuugiiiicchhhhhhh:


I jak?

Napiszcie mi co Wy lubicie: jakie książki, a może mi jakąś polecicie? Może tak jak ja lubicie gry? Jakie? A może nie? Chcę poznać Was Kochani bliżej, tak jak Wy poznajecie mnie z każdym postem.

Życzę miłego dnia i dziękuję za każdy komentarz - każde Wasze słowo wiele dla mnie znaczy.
Buziaki :*

PS.
Natalio (znacie Ją z bloga Zaczarowany Papier) wszystkiego najlepszego z okazji "18-tych" urodzin :D Dużo zdrówka, szczęścia i miłości - chociaż wiem, że tą już znalazłaś :) Weny życzę nieustającej i radości z pasji Kochana :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie czytało mi się Twojego posta. Też lubię fantastykę choć w moim przypadku wciągnął mnie w jej świat Harry Potter. Gry uwielbiam ale głównie apokaliptyczne fps, zaczęło się od stalkera, fallouta i bioshocka. Ostatnio grałam w assassina i zaskoczył mnie pozytywnie taki rodzaj gry. Aktualnie szkoda było mi ładnej pogody na granie, pewnie wrócę do grania jesienią. Twoje robótki bardzo fajne, futerał wyszedł spoko- ochrona sprzętu bardzo ważna. Też często czytam ebooki bo są wygodniejsze, jedyna różnica że czytam na smartphonie. Wróżka urocza :) zapraszam do siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem szczerze, że przed Harrym Potterem wzbraniałam się rękami i nogami, bo to przecież książka dla dzieci jak kiedyś twierdziłam. Nic bardziej mylnego :) Przez przypadek wpadł mi pierwszy tom - he he he - zalookałam z ciekawości i przepadłam :) Połknęłam wszystkie tomy a i film obejrzałam z przyjemnością i jak tylko po raz n-ty leci na TVNie zawsze oglądam :P
      Z gier fps cenię sobie bardzo starą grę: Delta Force Land Warrior :) Stare ale jare :) no i czywiście każdą grę typu Snajper :) Mi też szkoda czasu na granie, zresztą przy Maluchu i tak mam go niewiele :/ Lecę w rewizycie do Ciebie :) Buziaki :*

      Usuń
  2. O matko, kosmos! Czytam Twojego posta i okazuje się, że jesteśmy na dwóch przeciwnych biegunach :) Czytam książki wyłącznie papierowe, które wypożyczam z biblioteki (choć nie mam nic przeciwko kindli), nie gram w gry komputerowe, choć mój syn namiętnie pociska w LOL-a (nie kumam tych klimatów)...
    Potęga internetu i blogosfery! Dzięki nim można poznać osoby żyjące w zupełnie innych klimatach :)))
    Buźka!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he :) i za to właśnie kocham internet i blogosferę jak to ładnie nazwałaś :) Na tego LOLa już lookałam i aż mnie zaciekawiło :) No ale niestety już nie mam czasu na tak wciągające gry. Może na emeryturze :P Buziaki :*

      Usuń
  3. Kochana bardzo dziękuję za życzenia:* Ja to raczej w gry nie gram, a z książek to zdecydowanie wole kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróżka fajnie Ci wyszła. :)
    Jeśli potrzebujesz jakiś rad co do szydełkowania to służę pomocą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No Kochana te rady to chyba by się przydały, jakby nie to, że jestem beznadziejnym szydełkowym przypadkiem :P

      Usuń
  5. Fajne etui. A jeżeli chodzi o wróżkę to najważniejsze że tobie się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też tak sądzę :) Buziaki :*

      Usuń
  6. a czytałaś Robin Hobb pozostałe sagi - "Złotoskóry" i "Kupcy i ich żywostatki"? Z polskich pisarzy fantastyki polecam szczególnie Pilipiuka i innych autorów współpracujących z wydawnictwem Fabryka Słów - my z Mężusiem mamy mnóstwo książek o tematyce fantastycznej :) Mężuś zaczytuje się też w serii o Honor Harrington Davida Webbera oraz w serii książek Roberta Jordana "Koło czasu" - ja ich nie czytałam, bo jakoś mnie nie zachęciły pierwsze strony :)
    a co do gierek to polecam Dragon Age i Mass Effect - są zajefajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotoskóry oczywiście, że przeczytany, ale Kupcy i ich żywostatki mi nie podeszło i po połowie pierwszej książki dałam sobie spokój. Mójci to czyta tylko gazetki motoryzacyjne i komputerowe :P Ale zapisuję do listy i Wasze tytuły :) Zapowiada się ciekawa jesień :)
      Grę Dragon Age znam i się w niej lubuję :) Mass Effect to Mojemuci podrzucę tytyuł :)
      Tobie zaś polecam Warcrafta - chociaż pewnie już znasz :) Lineage swego czasu też mnie wciągnął na półroczną przygodę nocną :P he he he :P Na półce mam jeszcze nieodpakowany egzemplarz Spellforce (dostałam przy zakupie klawiatury) i chyba się boję, że mnie pochłonie :P Ach jo..... A i jeszcze Vagrant Story - ale to na psx - pamiętam jak chyba w 2000 roku trafiła w moje łapki :) Piękna przygoda :)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Nie grałam w te gry co podałaś, bo najbardziej lubię efekty graficzne jak w Dragon Age'u i jestem wybredna jeśli chodzi o wygląd gry :) ale grałam w Disciples 1 chociaż to całkiem inna bajka graficzna :)

      Usuń
  7. Difficult time attempting to rеgister - Is any person еlse having proƄlems?

    Fantyastic rеad though!

    Feeel free to surf to my web-site e-liquiԀ - -

    OdpowiedzUsuń
  8. This is very attention-grabbing, You are an excessively professional
    blogger. I've joined your rss feed and sit up for seeking more of your magnificent post.
    Also, I've shared your website in my social networks

    Here is my web blog dino hunter deadly shores cheats (http://dinohunterdeadlyshoreshack.net/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem wielką fanką fantasy ;) Z pozycji, które podałaś nie czytałam tylko Sagi i Czarnoksieżniku ;) A Saga o Ludziach Lodu to było dopiero coś - do tej pory pamiętam jak co kilka dni biegałam do biblioteki i zabierałam po kilka tomów na raz ;) Przeczytaj koniecznie Mgły Avalonu - chyba moja ulubiona ksiażka w takim lkko magicznym klimacie, o kobietach z czasów Krola Artura - polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgły Avalonu dodane do listy :) jak czytnę dam znać jak mi się podobało.
      Saga o Ludziach Lodu jest świetna - chyba sobie jeszcze raz przeczytam :) Buziaki :*

      Usuń
  10. uwielbiam fantasy a twoja wróżka jest cudowna i twoja - buziole ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks very nice blog!

    Feel free to visit my homepage :: Youtube.Com

    OdpowiedzUsuń
  12. I absolutely love yߋur site.. Very nice colors & theme.

    Dіd ʏou develop this website ƴourself? Plеase reply bacҟ as I'm lookіng to create mƴ
    own blog аnd would like to knw ѡhеrе yoս goot this from or jut
    what tɦe theme іs called. Аppreciate it!

    mү homepage - International Dating

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam tez sobie bardzo chwalę to urządzenie, swietnie sprawdza się z komunikacji miejskiej i małej torebce :-),

    już wywalałam tonami papierowe książki z braku miejsca i nie jest to fajne doświadczenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)