wtorek, 5 sierpnia 2014

Dorota ma kota, mam i ja :)

Witajcie Kochani,
dziękuję Wam za komentarze pod postem ze ślubnym boxem. Wasze słowa są dla mnie najlepszą motywacją do dalszej pracy :) a już słowa, że Państwo Młodzi "zakochali się " w moim tworku napawają mnie dumą :) Dziękuję Natalii (z bloga Zaczarowany Papier) za możliwość wykonania tak spersonalizowanego pudełeczka :) Jeżeli jesteście ciekawi to zajrzyjcie tutaj, bo pudełeczko miało pięknego towarzysza wykonanego przez Natalię.

A Wiśni i Żabci życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia, dużo miłości i cierpliwości :P Kochani :)

Ale ja jak zwykle gdzieś odbiegam od wątku :P
Bardzo dawno temu - bo 21 maja - umówiłam się z Dorotą z bloga Dorota ma kota na wymiankę. I po kilku przełożeniach wreszcie paczki dotarły - jedna do mnie a druga do Doroty.

Kochani zacytuję Wam mejla do Doroty, bo pisałam go zaraz po otwarciu paczki:

Wow Wow Wow Łał i inne ochy i achy Kochana :) - czyli właśnie dostałam przesyłkę :))))))

Otwieram i wyciągam i micha mi się coraz bardziej cieszy :P a Szymek stoi z boku i mówi: "co za paka :P duuuuuuuuzzzzza " A jak wyciągnęłam koto-poduchę to było tylko "łaaaaaaaaałłłłłłłł" i od razu wyciągnął ręce po nią :) czyli przywłaszczył sobie migusiem i uciekł do pokoju. he he he :) A jak chciałam zrobić zdjęcie to najpierw nie chciał dać Kotuli a potem sie zgodził ale pilnował cały czas z ręką w pogotowiu do zabrania co swoje :P I oczywiście sesja z poduchą i Szymkiem też musiała być :) 
Piszę do ciebie a Szymek i Kotula chodzą razem :P Pytam: "Fajna poducha?" a Szymek na to: "moja mucha" :)
Oj Kochana coś czuję, że to miłość :) 

Zresztą sami zobaczcie:



Smaczniutka kartka z muffinką :)


Notes pościelowy :) Przyda się :)


I Kotula:


Zadowolony Szymuś:


A to ode mnie:


A na dokładniejsze zdjęcia zapraszam do Dorotki na bloga Dorota ma kota.
Dziękuję Ci Dorotko za wymiankę i polecam się na przyszłość :)

Witam nowego Obserwatora :)

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty a Szymuś z kotulcem uroczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Sama bym chciała taką kocią poduchę!

    OdpowiedzUsuń
  4. :-)
    "Wielkieś mi szczęście uczyniła w domu moim
    Aniu droga tym pleceniem swoim... "

    Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za zabawę, babeczki i ciasteczka wiszą przy moim wściekle różowym telefonie i bedą mi notorycznie dewastować dietę a plecionki mają już swoje przeznaczenie, tylko na odpowiedni czas poczekają.

    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog you have got here.. It's hard to find quality writing like yours
    these days. I seriously appreciate people like you!
    Take care!!

    Here is my site :: cheap hosting uk html cheap hosting

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ależ Ci zazdroszczę tej wymianki i tych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there! This article couldn't be written any better! Going through this article reminds me
    of my previous roommate! He continually kept preaching about this.
    I am going to forward this article to him. Pretty sure he's going to have a very
    good read. Many thanks for sharing!

    my page - carte crédit gratuite

    OdpowiedzUsuń
  8. a no czytałam o tych wymiankowych perypetiach u Doroty już:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak wspaniałej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My brother recommended I might like this website.

    He was entirely right. This post truly made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!


    My blog: clash of clans mod apk download

    OdpowiedzUsuń
  11. a te różane kolczyki spodobały się mojej córze :-)
    trzeba było widzieć ten błysk w oku i "uśmiech na budyniu" - "dla mnie ..."?! :-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)