środa, 20 sierpnia 2014

Coś dla Dzieci

Witajcie Kochani,
coś tu u mnie ostatnio nie chronologicznie się zrobiło. Ach te wakacje....ogólne rozleniwienie i laba :P he he he :) chociaż ostatnie prawdziwe wakacje - takie szkolne - to były nie pamiętam kiedy :P

W jednym z komentarzy pod poprzednim postem - za wszystkie ogromnie dziękuję - padło pytanie (nie po raz pierwszy w sumie od tej samej Osoby):
"I was curious to know how you center yourself and clear your head prior 
to writing. I have had difficulty clearing my mind in getting my thoughts out there.
I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?"

W sumie chodzi o to jak nastawiam/przygotowuję się do pisania postów. Czy mam jakieś wskazówki lub podpowiedzi, gdyż Osoba ta pisze, że pisanie sprawia Jej radość ale przez pierwsze 10 -15 minut tylko traci czas myśląc jak zacząć. 

Kochani - o właśnie, zacznijmy od tego zwrotu :) Na początku mojej drogi blogowej po prostu wrzucałam zdjęcia i mało pisałam, bez konkretnego powitania. Potem czasami zaczynało się od: "witajcie" czy "witam". A potem Was pokochałam, a blog stał się miejscem bez którego już nie potrafiłam żyć - i jest tak do dzisiaj. I naturalnie przyszło powitanie "Witajcie Kochani" :) Zaczęłam pisać więcej i więcej :) Czasami mówię do Mojegoci: "idę wrzucić zdjęcia na bloga" a On się śmieje i mówi: "Tak bez pisania?" Nie. Tak bez pisania się nie da :) Chociaż czasami wrzucam szybkiego posta i piszę Wam od razu, że np. : "dzisiaj tak na szybko same zdjęcia" ale i tak wiecie, ze zawsze coś dopiszę :P He he he :) Tak to już ze mną jest. Nie nastawiam się specjalnie do pisania. Nie mam też przemyślanych rzeczy, które chcę napisać. Po prostu piszę, gdyż jesteście dla mnie ważni i traktuję Was jak Przyjaciół. To wszystko co do Was piszę płynie prosto z mojego serducha :) O widzicie, na przykład nie miałam wcale w planie dzisiaj pisać o tym o czym Wam napisałam :P  To wyszło samo z siebie. 

Także przepraszam Osobę, która zadała powyższe pytanie w komentarzu ale nie mam żadnych wskazówek co do pisania postów. Chociaż może mam? Pisz z serca :*

Taaaak....miało być dla Dzieci :) bo zaczęłam, że tu u mnie nie chronologicznie :) Czyli chodzi o urodziny Szymusia :) Byliśmy w ZOO we Wrocławiu :) było extra! I chyba my i mój Brat (chrzestny Szymka) bardziej się cieszyliśmy niż On sam :P 
Już na samym początku czekała na nas miła niespodzianka :) Mójci mówi do Pani w okienku w kasie, że chcemy 3 normalne bilety i jeden ulgowy. A Pani pyta ile Szymek ma lat, bo do 3 lat dzieci nie płacą nic. No to mówimy, że właśnie dzisiaj ma 3 urodzinki. I Pani go wpuściła za darmo :)))))) 
Potem był trochę nadąsany, bo rano wcześnie go zdarliśmy z łóżka, gdyż chcieliśmy uniknąć chociaż trochę upału - ale pogoda do południa była świetna, dopiero potem się zaczął lać żar z nieba.
Najbardziej Mu się podobał..........plac zabaw :P he he he :) potem były rybki :) 




Mógłby tam stać godzinami :) Zdjęć oczywiście jest mało, bo kto nadąży za biegającym Maluchem :P No i była jeszcze zagroda z owieczkami, które można było karmić - to był hit! 



Ale najlepsze było po ZOO :) Pojechaliśmy do Sali zabaw Loopy's World na Bielanach. Zjeżdżalnie, trampoliny, kuleczki, piłeczki, siatki, wszelkiego rodzaju wspinaczkowe tory, boisko..... Ja nie wiem skąd Dzieci mają tyle energii - wiem tylko, że Mójci i Dżodżo (mój Brat) razem tyle nie mają :P Wykupiliśmy 3 godzinowy pobyt - to jest najmniejszy - płacicie tylko za Dziecko, Dorośli wchodzą za darmo i bawią się mega :) Ale wytrzymaliśmy tylko 2 godziny 20 minut :P Szymek oczywiście protestował jak wychodziliśmy ale zasnął w autku zanim wyjechaliśmy z Wrocławia na autostradę :P czyli w jakieś 3 minuty :) 

Z okazji 3 urodzin, zrobiłam Szymusiowi nowego kotka :) gdyż poprzedni wygląda już jak zezwłok :P






Kotek został uszyty z dwóch za małych już koszulek Szymusia, ma nawet kieszonkę na bum bumki :) i został przyjęty entuzjastycznie :)

Od jakiegoś czasu Szymek dostaje pieniążki do skarbonki najczęściej od Dziadka Józia. Najczęściej wydaje je też w pobliskim Dino na autka z serii Hot Wheels :P W domu mamy dwie skarbonki, niestety są one porcelanowe i średnio się nadają dla Szymka. Ale od czego ma się Mamę :P Kiedyś na kanale dla Dzieci Disney Channel widziałam program Art Attack - swoją drogą świetny program, wyczarowują tam prawdziwe cuda z niczego - robili jakieś jeżdżące zwierzątka z butelek. A ja z butelki, tekturki, drucika, 4 jajek po Kinder Niespodziance i starych gazet oraz wikolu zrobiłam mojemu Synkowi skarbonkę :) świnkę wietnamską :) he he he :) bo Szymuś wybrał kolor czarny :)





Taaadaaaammmm :) i jak Wam się podoba? Może nie jest idealna ale już przynajmniej nie muszę się martwić, że coś się stanie mojemu Maluchowi jak świnka wyląduje na kafelkach.

I na koniec - mam nadzieję, że ktoś dobrnął do końca :P - moja doniczka na kawę na podkładce od Natalii (z bloga Zaczarowany Papier):


A tutaj proszę małe porównanie ze zwykłą filiżanką (i jak widzę właśnie na zdjęciu upaćkałam moją donicę lakierobejcą :P ach jo......):


Dziękuję Wam za komentarze i dobrnięcie do końca mojego dzisiejszego opowiadania :) i witam nowego Obserwatora :)

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Kolekcja małego miłosnika kotów się powiększa nieustająco :-)

    Aniu masz rację, najpierw dzielimy się naszymi pracami a potem sobą. To w sumie naturalny proces jak sie długo bloguje, coraz więcej "sprzedajemy" swojego prywatnego życia, najpierw zawiązują się nitki porozumienia później przyjaźnie. Najczęściej tylko wirtualne ale wspaniale jest jak przekładają sie także na "real life" :-)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha :) my też z Synusiem byliśmy w niedzielę we wrocławskim zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kotek :) sama pojechałabym do zoo hehe cieszyłabym się bardziej niż dziecko. Też piję kawę w takim wielkim "garze" i też zdarza mi się oglądać art attack, widziałam ten pomysł na skarbonkę z butelki ;) świetnie Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. І find most web-sites սninttеresting and boring,
    but yours has zes and personality. You're truly talented!


    Lοok at my page; E Liquid

    OdpowiedzUsuń
  6. No neеd tօ mindlesssly surf through the internet
    any more as all the factѕ one could require is iin that
    single piece off writing. Good job!

    Feel free to vksit my blog post: e-liquid

    OdpowiedzUsuń
  7. Typically I do not browse blogs onn weblogs, luckily on this occasion I did.
    I must say this article inspired me. Your authoring is wonderful.

    Good article!

    Look into my web site; e liquid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)