wtorek, 1 lipca 2014

Sowa, BMW, babeczki i Świat pod Kyczerą :)

Witajcie Kochani,
na wymiance z Puchaczem dostałam kawałek materiału (filcu?) w sowy :) I tak ten materiał za mną chodził, że wycięłam sowę i obszyłam ją koralikami TOHO. Od spodu jest podklejona białą skórą. I tak powstała sowa - zawieszka:


Kiedyś bawiłam się w taką zabawę:
Bawi się w dwie osoby. Mówimy: Zamknij oczy.
Kiedy Osoba zamknie oczy. Przystawiamy twarz jak najbliżej twarzy owej Osoby ale nasze noski nie mogą się stykać, żebyśmy nie zostali wykryci :P
Potem mówimy: Otwórz oczy :)
Kiedy Osoba otwiera oczy, trzeba kręcić głową na boki i mówić: SOWA W NOCY :P

He he he...ale mi się przypomniało. A Wy w co się bawiliście jak byliście mali?

A tu sowa ale nie w nocy tylko w kwiatach od Wycinajki:


Jakiś czas temu pisałam Wam o pierwszym zamówieniu na bransoletki.
Bransoletki miały być trzy:
dwie ze znaczkiem lub napisem BMW dla Mamy i Córki (2,5 letniej)
a jedna "biało niebieska, najlepiej błękitna" :)

Zdjęć od Właścicielek się nie doczekałam do dzisiaj więc wystawiam swoje :P









A tu troszkę kolczyków babeczkowych:






Za wszelakie rady natury modelinowej i wyciskaniowo - bezowo - babeczkowej dziękuję Marcie z bloga Sowia Galeria :* Dziękuję Ci Kochana :*

Miało być dzisiaj o czym innym ale czekam na półfabrykaty. A i szykuje mi się remont w przedpokoju także będzie mnie tu i na Waszych blogach mniej. Obiecuję jednak zaglądać w miarę możliwości :)

W sobotę zapraszam na XVII Międzynarodowy Festiwal Folkloru "Świat pod Kyczerą" w miejscowości Lisiec - będę tam i ja i moje biżu i nie tylko :)

Więcej informacji znajdziecie na stronie Gminy Lubin o TUTAJ.

Kochani, dziękuję, że komentujecie moje prace i zostawiacie po sobie miłe słowa - to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania  Kochani  :* Dziękuję :*

Życzę Wam miłego dnia, weekendu, tygodnia :****
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Robisz przecudne bransoletki :)
    Bardzo mi się podoba precyzja z jaka je wykonujesz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sówka i kolczyki cudeńka :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba, ale te babeczki, zwłaszcza ta z malusimi koralikami pyszna:) i piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie dewastujesz mi dietę! :-D
    cudnie ci wychodzi ta beza, a to podobno trudne jest?
    Aniu, czy to jest modelina czy fimo, nie żebym zaraz chciała piec babeczki ale lubię wiedzieć

    BMW... będziesz miał wydatki...?

    kiedy ty miałaś czas dziergać te koraliczki na sówce, czy ty w ogóle śpisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to Fimo. A beza ...hmmmm.....średnio trudna jest. Wystarczy, Ktoś kto Ci dobrze podpowie :) Mi bardzo pomogła Puchacz :) i metalowa końcówka do kremów z Lidla :)
      A sówkę dziergałam na raty :P

      Usuń
  5. Super bransoletki i kolczyki. Co do sowy to ten materiał był kawałkiem kupionej w Rossmannie filcowej ścierki. :P. Wpadłaś na bardzo ciekawy pomysł. ;).

    OdpowiedzUsuń



  6. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, cuda tworzysz! :) :)
    Pamiętam, że gdy ja i mój brat byliśmy mali i gdzieś jeździliśmy z rodzicami, to każdy liczył, ile ma po swojej stronie okna krów - kto więcej, ten wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  9. I've been surfing online more than 3 hours today, yet I
    never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.
    In my opinion, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will be a
    lot more useful than ever before.

    My weblog please click the following internet page [edublogs.org]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)