wtorek, 29 lipca 2014

Koraliki kwadraciki i nie tylko

Witajcie Kochani,
dzisiaj będzie w sumie taki misz masz :) i duuużooo zdjęć :)

Jak zapewne wiecie, zakochałam się w TOHO Cubes, czyli kosteczkach właśnie :) A wynikiem owej miłości są takie oto bransoletki:




Popatrzcie jaki to piękny kolor - jak bursztyn:


A tu w komplecie takie proste kolczyki:





Krwisty czerwony:




Jak dałam te morskie kostki pod słońce skojarzyły mi się z luksferami:



I jak Wam się podoba taka biżu? Kosteczkowa?

Pokażę Wam jeszcze trochę modeliniakowych słodkich kolczyków :)




Może kawałek tęczowego tortu?












I na koniec troszkę rzemieniowych bransoletek w energetycznych kolorach:



I to by było na tyle :)

W sobotę - 2 sierpnia - będziemy świętować 3 urodzinki Szymusia :) Z tej okazji jedziemy do ZOO do Wrocławia. Ale zajrzycie do mnie o 15 :) Post będzie ustawiony automatycznie a w nim będzie coś, co czeka na inaugurację aż od marca.

Dziękuję za Wasze komentarze :) i za Wasze odwiedziny Kochani :*

Życzę miłego tygodnia i weekendu. Do zobaczenia po niedzieli :*
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Same cuda, a kolczyki jakie apetyczne :)
    Czy w tym poście będzie to czego się domyślam? he he no tak cierpliwość Twoja wystawiona była na wielką próbę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) to to o czym myślisz :) Powiem szczerze, że nie wiedziałam, że jestem aż taka cierpliwa :) Buziaki :*

      Usuń
    2. Ja tę cechę u Ciebie bardzo doceniam :) wiesz dlaczego...

      Usuń
    3. he he he .....wiem wiem :)

      Usuń
  2. dużo zdjęć i duuuuuuuuuuuuużo pracy!

    oglądałam na jarmarku te misterne bransoletki, te koraliki są tak małe, że az podziw bierze jak wy to nawlekacie dziewczyny...:-O

    podziwiam anielską cierpliwość!

    a ciacha są super, a będą babeczki? ;-D

    PS. Aniu
    stoję w dokach startowych, jakby co ;-)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczek nie będzie :P bo znowu będę miała na sumieniu Twoją dietę :P

      Usuń
  3. lizaki, tort i m7m są po prostu genialne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki piękne, szczególnie dwie pierwsze na pierwszym zdjęciu są w moim stylu. Kolczyki genialne. Podziwiam, do tego ja osobiście chyba nie miałabym cierpliwości. Jak to dobrze, że każda ma jakiś inny talent... Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Bransoletki są do wzięcia jak coś :P A jak nie coś to zawsze możemy się umówić na wyminkę :* Buziaki :)

      Usuń
  5. Same piękności ;) Kolor bursztynowy i lazurowy kryształków skradł moje serce ;) Ja bym też nie miała cierpliwości i tak zwinnych palców to zabawy z koralikami. Pozdrawiam i miłej wyprawy do ZOO zyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jednym słowem na brak nudy nie narzekasz...
    dla mnie- czarna magia robienie biżutek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosteczkowe bransoletki cudowne!! widać ze odwzajemniły Twoją miłość i tak pięknie się poukładały:)) Pozostałe słodkości do schrupania!!! rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne bransoletki i "smakołyki" :] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pięknej biżuterii :) Aż mi się oczy zaświeciły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)