niedziela, 13 lipca 2014

Jak to dobrze,że jest niedziela :) i zaległości

Witajcie Kochani,
to chyba moja najdłuższa przerwa w blogowaniu :(
Remont dobiegł już końca :))))) jupiiiiii :) Teraz pozostaje mi tylko odgruzowanie mieszkania i uporanie się z wszechobecnym pyłem z tarcia gładzi :/ ależ masakra - wlazł w najmniejszą nawet szczelinkę. I mimo iż remontowaliśmy przedpokój, do posprzątania jest całe mieszkanie. Wszystko trzeba umyć - wszystko, wszystko, wszystko. Ach jo.... Nawet gary z szafek trzeba umyć. Może ktoś chętny do pomocy?

Za remont dziękuję mojemu Wujkowi Dzidkowi :* Jakby nie On, pewnie bylibyśmy jeszcze w remontowym lesie :P

Dziękuję też Rodzicom, że mogliśmy u Nich z Szymusiem się przechować na ten czas a zwłaszcza Mamie, że się Szymusiem zajmowała jak ja jeździłam z Wujkiem remontować, gdyż Mójci rano pracował i w sumie mógł tylko po południu robić. Także moi Kochani - nigdy więcej :P he he he....

I tak jak w temacie posta - święta prawda - jak to dobrze, że jest ta niedziela :) Można odpocząć i zajrzeć na bloga :) A .... jeśli o bloga chodzi - spodziewajcie się niedługo małych zmian wizualnych, candy i kolejnej propozycji wymianki :) Muszę Wam jakoś wynagrodzić moją nieobecność :* I bardzo dziękuję, że do mnie zaglądaliście jak mnie nie było. Ja też zaglądałam do Was - po nocach na telefonie :P Także tak całkiem do tyłu nie jestem :)

A teraz trochę zaległości:

Świat pod Kyczerą
 Było super jak w zwykle :) Po pierwsze było to w mojej rodzinnej miejscowości, więc miałam okazję do spotkania ze znajomymi. Po drugie koncert galowy i zespoły jakie występowały to jak zwykle niezapomniane przeżycie, feria barw i poznanie innych, ciekawych ludzi :) Pozdrawiam Wszystkich, którzy zajrzeli pod mój parasol :) A co do parasola :) he he he... przez pierwsze dwie godziny musiałam go trzymać, żeby mi nie odleciał :) tak strasznie wiało :) Potem troszkę pokropiło a potem już było cieplutko - nawet w nocy :) Dziękuję za parasol Tacie a Mamie za opiekę nad Maluchem :***** Po trzecie zarobek był :) i to nie mały :)
A jak już tak dziękuję, to nie mogę zapomnieć o podziękowaniach dla Pani Ani - Sołtys Lisca i Pani Mirce - z GOK Raszówka  za pozwoleństwo na sprzedaż :)

A teraz trochę zdjęć:




Pudełeczka z bezą:




Wymianka z Martą z bloga Sowia Galeria po raz drugi :) Przepraszam za jakość zdjęć ale nie było czasu na lepsze:





To dostałam od Marty - Puchacza :) Dziękuję Ci Kochana :***** Kotek - Kłaczek został moją nową i najulubioną zawieszką do telefonu :)

A to ode mnie:


Miały być tylko koraliki ale jakoś tak reszta sama wskoczyła do koperty :) Mam nadzieję, że Marta niedługo pochwali się Wam i zobaczycie co było w tym zielonym zawiniątku :)

A teraz wstyd mi jak nie wiem co. Marta - ta sama co wyżej :P - 6 czerwca nominowała mnie do nagrody Liebster Award a ja dopiero dzisiaj znalazłam chwilę co by dopełnić warunków owej nominacji.

Pytania i moje odpowiedzi:
1. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
Hmmm.... po części, bo chciałam się podzielić z Wami swoją twórczością, a po części, bo chciałam poznać Was bliżej :*

2. Co chciałabyś osiągnąć?
Dużo :)

3. Czy jest jakaś technika rękodzieła, której nie lubisz? Dlaczego?
Jeszcze nie poznałam wszystkich technik rękodzieła ale na pewno z szydełkiem się nie lubimy :P

4. Jestem dumna z...
mojego Synka :*

5.Wykonuję rzeczy handmade, ponieważ...
to kocham.

6. Kogo byś zabrała na bezludną wyspę, jeśli mogłabyś zabrać tylko jedną osobę?
Mojegoci z Szymusiem na rękach :*

7. Mój ulubiony kolor to...
Wszystkie poza różem :P

8.Chciałabym...
osobistego anioła od Agaphci z bloga http://agaphcia.blogspot.com/

9.Najbardziej na świecie nie lubię...
filmów z Louisem de Funesem  :P

10.Moje ulubione zwierzę to:
Nuka :* - mój piesek, którego już nie ma

11. Śmieszna historia z mojego życia:
He he he.....zdarzają się prawie codziennie :)

Teraz co by tradycji stało się za dość Kochani nominuję do nagrody Was Wszystkich, których obserwuję i Którzy Obserwują mnie - w ramach podziękowania za to, że jesteście :***** - proszę jeśli chcecie odpowiedzcie na te same pytania co ja i nominujcie kolejne blogi :*


Ależ się rozpisałam :P ale to jeszcze nie koniec :)

Wyróżnienie od Dorotki co ma kota :P  Dziękuję Kochana :* A banerek oczywiście zabieram do siebie :)


Dorotka zadała jedno - aczkolwiek niezwykle trudne - pytanie:
"Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?"
he he he ....oczywiście jedno: "Otwarte :) Zapraszamy :)"

i tym optymistycznym akcentem zakończę moje dzisiejsze wywody :P bo mi się zaraz niedziela skończy :)
A jeszcze na koniec życzę Wam miłego dnia i przesyłam na dobry humor takiego oto stworka, którego blogger usilnie mi wrzuca do góry nogami :P:


Dziękuję za komentarze i witam nowego Obserwatora :)

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. piękne stoisko , nic dziwnego że zarobek był :) wyróżnienie też mam od Dorotki, odpowiedziałam i podałam dalej :) Och remonty i sprzątanie, nie lubię ani tego ani tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ciastek! :-D

    super, że udała się impreza i że była dla ciebie owocna :-D
    czy wydychałaś się już po tym remoncie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)