piątek, 27 czerwca 2014

Zawieszki do telefonu

Witajcie Kochani,
widziałam gdzieś na necie zawieszki do telefonów, które były przytwierdzone do takiego patyczka. Pomyślałam: fajne :) też takie chcę :) I wyobraźcie sobie, że udało mi się kupić owe patyczki - a raczej plastikowo-gumowe końcówki od słuchawek :) i tak powstało troszkę zawieszek:




A tak się prezentuje dynks w telefonie :)






A może sama babeczka?



A to mój osobisty zawieszek - powiem Wam, że noszę go już 2 tygodnie i końcówka świetnie się trzyma, nie przeszkadza w kieszeni, no może przy robieniu zdjęć, bo troszkę dynda :P telefon działa normalnie, nie wykrywa tego czegoś jako słuchawek :P




A tutaj troszkę breloczków i wisiorków - ale tak się zastanawiam, że chyba przerobię je na zawieszki do telefonów :) no może poza buteleczkami:














I co Wy na to? Jak Wam się podoba pomysł na takie zawieszki do telefonów, a może upatrzyliście już sobie jakąś?

Wczoraj wypiekłam kolejną porcję modeliny :) zdradzę tylko, że będzie kolorowo :)

Dziękuję za komentarze :)

Życzę miłego weekendu :)
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. mniamniuśne te babeczki! :-)

    a BTW, czy twoje marznięcie na kiermaszu przyniosło jakieś wymierne efekty?

    OdpowiedzUsuń
  2. wisi miniaturka ma moim blogu i tak mnie kuszą te babeczki , że...
    przszłam znowu "polizać' ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana, jak nie pączkami to kuszę Cię babeczkami :P Za co się nie chwycę kojarzy Ci się ze słodkościami :P

      Buziaki :***

      Usuń
    2. a będzie jeszcze więcej do lizania :P

      Usuń
    3. jeśli myślisz o tym samym co ja, to jesteś............... niegrzeczna dziewczynka!!! ;-DDD

      Usuń
  3. It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this brilliant blog!

    I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this website with my
    Facebook group. Talk soon!

    Here is my website KSW 28 transmisja

    OdpowiedzUsuń
  4. już pisałam te babeczki są super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)