sobota, 14 czerwca 2014

Szachownica

Witajcie Kochani,
dzisiaj również szybki post. Zaraz kąpiemy Malucha i idzie lulu a ja.......a ja dziergam dalej :)))))

Dzisiaj taki oto zestawik Wam przedstawiam :) w szachownicę:







Coś ostatnio nie mam weny do pisania postów :/ to chyba ta pogoda mnie dobija. Jak był upał to strasznie bolały mnie zatoki i teraz dopiero odżyłam :*

Dziękuję, że jesteście Kochani. Każde Wasze słowo jest dla mnie niezwykle cenne :*

Życzę miłego weekendu :* a po nim coś z papierowej wikliny, żeby nie było, że utonęłam w tych koralikach :) Będzie też modelinka :)
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. bransoletka szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz... ponoć są modne motylki...
    super zestawik

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, ciekawie....
    a królowa to gdzie? ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)