środa, 11 czerwca 2014

Przepiśnik i album

Witajcie Kochani,

u Was też taki upał? Aż się mi nic nie chce :P Dobrze, że mam kilka prac w zanadrzu :P Dzisiaj będzie i inne beczki jak to mówią :P

całkiem niedawno moja Babcia Anielcia miała imieninki. Specjalnie dla niej powstały przepiśnik i album na zdjęcia.

Przepiśnik zrobiłam z zeszytu w moje ukochane groszki - zakupionego baaaardzooooo dawno w Biedronce :) z groszkowym fartuszkiem na okładce - wstążka fastrygowana na klej na gorąco :P


Jest też zakładka :) haftowany przez moją Teściową żonkil.





Albumu nie było pierwotnie w planach. Bo w sumie nie znam się na tym :P Ale.....dla chcącego nic trudnego. Okładka to zwykłe kartonowe prostokąty oklejone białą kartką ksero i papierem w groszki. Dodatkowo trochę koronki i kwiatów :) Całość miała pasować do przepiśnika. Kartki na zdjęcia to papier fotograficzny.



Wszystko ładnie pięknie tylko miałam mały problem z przedziurkowaniem okładki z przodu z racji kwiatów. Koniec końców dziurki powstały za pomocą śrubokręta i nożyczek :P Zdjęcie jednak zrobiłam przed.

Pytacie czy już nie będzie papierowej wikliny. Będzie Kochani, bez obaw :) Będzie :) Chociaż myślałam, że Wam się już znudziła z lekka :* Po prostu chciałam odpocząć. A i widzę, że Ludzie w mojej okolicy się już troszkę nasycili moimi tworkami. Czas też na naukę innych technik, na realizowanie marzenia o biżuterii i nie tylko - ale o tym cicho sza na razie :*

Dziękuję za liczne komentarze pod poprzednimi postami.
Życzę miłego dnia.
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. też kocham kropeczki! :-)

    obie sztuki fajniutkie, możesz dalej tak "odpoczywać" , byle nie za długo ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiśnik wygląda fantastycznie, z fartuszkiem ,w sam raz na prezent dla babci ;)
    Pozdrawiam z upalnego Wschodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny przepiśnik;)Ja też uwielbiam groszki,więc cieszy mnie każda praca z ich wykorzystaniem.
    Fajnie jak się człowiek uczy czegoś nowego,bo nudno tak zostać przy jednej technice.
    Życzę Ci powodzenia w nauczaniu i czekam na nowe prace;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, kocham przepiśniczki z fartuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy ten fartuszek na notesie, słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej...cudny i przepiśnik i album!!! Ja się zbieram i zbieram i zebrać się nie mogę żeby sobie zrobić przepiśnik, bo zaczynam gubić luźne kartki z przepisami. Jak tylko będę miała chwile czasu to chyba staniesz się moją inspiracją :D Super pomysł i świetne wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo coś widzę, fajnie wykorzystałaś gałązki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekający przepiśnik! Ciekawie skomponowana okładka, ten fartuszek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)