sobota, 21 czerwca 2014

Noc Świętojańska w Bukownej

Witajcie Kochani,
ostatnie parę dni było szalone :) We wtorek dostałam zaproszenie na VI Noc Świętojańską w Bukownej - dziękuję :)
Coś tam już miałam zrobione, ale żeby wystąpić musiałam ostro przyspieszyć :)

Zapraszam Wszystkich:


A tutaj program (zapowiada się całkiem ciekawie :)) (pochodzi z tej strony Gmiony Lubin):

21.06.2014r. /sobota/
BUKOWNA – GMINA LUBIN – zapraszamy od 12,00
korowód barwnych postaci, taniec dziewic, prezentacja wianków – udział mogą wziąć wszyscy uczestnicy imprezy
puszczanie wianków na wodzie,
konkurs - Najciekawszy strój słowiański,
konkurs - poszukiwanie kwiatu paproci,
konkurs - najpiękniejszy wianek świętojański,
* najciekawszy strój dnia - konkurs
* Festiwal bukietów kwiatowych – konkurs dla Kół Gospodyń Wiejskich
Przegląd Zespołów Tanecznych (zasięg otwarty) – eliminacje i finał –Przegląd ma na celu promowanie talentów tanecznych w różnych gatunkach: ludowe, klasyczne, nowoczesne w każdym wieku. Wzbogacanie wiedzy o nowe formy taneczne. Podsumowanie przeglądu poprzedzone wspólnym polonezem w wykonaniu wszystkich zespołów i uczestników imprezy.
* imieniny Jana - prezentacja znanych postaci z regionu - niespodzianki dla wszystkich Janów i Janeczek
* Prezentacja zespołów lokalnych działających w GOK Raszówka i innych współpracujących z placówką
Taniec Ognia
tańce integracyjne wokół ogniska
* wjazd czarownic i innych stworów na byle czym
oraz wiele imprez towarzyszących.
Miejsce : Bukowna



A żeby nie było tak na pusto dzisiaj na szybko kolejna porcja bransoletek:

i mój kaktusik:











Wszystkie będą do kupienia w Bukownej. Zapraszam :)

Trzymajcie kciuki Kochani, żeby nie padało. Po oczywiście napiszę jak mi poszło :*

Miłego dnia :)
Buziaki :*

PS. Pamiętajcie proszę dzisiaj pomodlić się za Ilonkę i jej Rodzinę. Wysyłajcie Jej duuuużoooo miłości :*

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, napisałaś "wystąpić"...
    ale to będziesz tam robić za dziewicę czy czarownicę??? ;-P

    Trzymamy kciuki, żeby nie padało! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he he.... Dziewice już były i to Szalone :P a ja bardziej jako Wiedźma :) wiało tak, ze mój fryz wyglądał tragicznie :P

      Buziaki :**

      Usuń
  3. ale się rozkręciłam z biżutkami:) fajnie, mam nadzieję, że impreza się udała...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)