niedziela, 8 czerwca 2014

Męska rzecz

Witajcie Kochani,
post miał być wczoraj ale złośliwość rzeczy martwych uniemożliwiła mi to :/

Jest za to dzisiaj :)
Zrobiłam kilka bransoletek męskich - he he he :) bo jak zrobiłam jedną to już się rozpędziłam na maxa :P I tak w 2,5 godziny powstało takie stadko (mam jednak wrażenie, że nie wszystkie są do końca męskie :P ale to przecież kwestia gustu):



Nawet Mójci dał się namówić na jedno zdjęcie :)))) zaraz jednak ściągnął bransoletkę mówiąc: "To nie mój styl. Wolę srebrną pancerkę." Czy to jakaś aluzja? He he he :) Te Chłopy.




Bransoletki zrobione są z eko skóry, a większość dodatków posiadam z wymianki z Puchaczem z bloga Sowia Galeria :) Dziękuję Ci też Kochana za Libster Award :* Jak się wynurzę z koralików dopełnię formalności :*

Witam nową Obserwatorkę :) Dziękuję za komentarze, ufffff.....cieszę się, że Wam się podobała bransoletka :)

Marcinie czekam na opinię :*

Życzę miłego dnia.
Do jutra.
Buziaki :**

6 komentarzy:

  1. Widzę, że rzeczy, które Ci wysłałam się przydały. Jakbym wiedziała to bym wysłała więcej ćwieków. ;)
    A swoją drogą fajnie wyglądają te bransoletki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cóż....chyba musimy się umówić na następną wymiankę w najbliższej przyszłości :)

      Usuń
  2. Stadko faktycznie pokaźne i jakie ładne;)
    Szybko się uwinęłaś z robotą.Ja mam ostatnio takiego lenia,że nawet do biurka nie chce mi się zasiąść;(

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Ile ich narobiłaś! Świetnie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szalejesz normalnie! fabrykę zakładasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiec pierwsza z lewej na górze bedzie chyba moja ;) chociaż wolałbym czarne wiadomo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)