piątek, 13 czerwca 2014

Czerń i złoto

Witajcie Kochani,
oj wciągnęły mnie koraliki :)))) Przewinęło się ich trochę już przez moje pudełkowe krosno - wciąż czekam na pożądne, które Mójci mi obiecał. Na poprawienie drzwi do piwnicy czekałam prawie 4 lata. Wasi Mężczyźni też tak sie zbierają?

Dziergałam różne kolorki ale zestawienie czerni i złota jest moim ulubionym:





Dzisiaj tak na szybko :)

Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za każde Wasze słowo pozostawione pod postami :) Napiszcie mi jakie zestawienia kolorystyczne Wy widzielibyście w bransoletkach najchętniej?

Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. :)
    Jako mroczna osoba najchętniej widziałbym czarno-czerwoną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się rozbujałaś z tymi koralikami! Bardzo mi się podobają obie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bransoletki, zaczyna i mnie to kusić :)....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana to jak wpadniesz w koraliki to już koniec ze wszystkim innym :P także, żeby nie mieć Cię na sumieniu - bo już Jedną mam taką :P - to nie polecam :) Buziaki :*

      Usuń
  4. Nie lubię złota, ale w tym zestawieniu nawet fajnie wygląda :)
    Fajna by była bransoletka czarny-fiolet albo biały-róż szary-żółty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez ty szalejesz normalnie! :-)

    a teraz zestaw wieczorowy, czyżby szykowało się jakieś wieksze "wyjście"... ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he hehe :P no niestety o "wyjściu" to mogę tylko pomarzyć :P Mójci nie z tych romantycznych :/
      Tak se robię :) i wszystkie bransoletki są na sprzedaż :*

      Usuń
  6. Przepiękne obie w takich tonacjach to tylko na bal :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. łaał, zauroczyły mnie. Kolorki cudownie dobrane.
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochania bransoletka w tym kolorze rewelacja, widząc ją pomyślałam sobie jakby wspaniale wyglądała przy letnich sandałkach, wiesz za kostkę tak mi przyszło do głowy??!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajny pomysł :) Dziękuję :****

      Usuń
  9. no piękne, obydwie....kolory,,,,oj ja to się lubię nimi bawić, więc mnie nie pytaj bo miejsca zbraknie....ale zawsze ciekawie prezentują się kontrasty i operowanie kilku odcieniami tego samego koloru....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)