czwartek, 26 czerwca 2014

Było zimno

Witajcie Kochani,
było zimno to mało powiedziane :P zmarzłam jak nie powiem co :P Padało i wiało. Na chwilkę wyszło słoneczko a potem się rozpadało. Brrrr..... Żałowałam, że nie wzięłam szalika. Z przyczyn niedoinformowania zjawiłam się już o 11 myśląc, iż Noc Świętojańska zaczyna się o 12. O ja biedna :( Okazało się, że miał się odbyć jakiś konkurs czy dwa a nikt się nie zgłosił i w sumie miało zacząć się o 15. Tak.....i z małym poślizgiem zaczęło się w okolicach 16 :P Kochani, przed 19 zaczęłam się zwijać i uciekłam do domu pod kołderkę. Mójci Kochany rozgrzewał mnie grzanym piwkiem :) Polecam Wszystkim zmarzniętym :*

A teraz trochę pozytywów :P bo tak całkiem do kitu nie było. Z racji zjawienia się na placu boju w pierwszej kolejności dostałam GOKowski namiot :) gdyby nie on chyba bym zamarzła na kostkę :P Szkoda wielka, że pogoda nie dopisała, gdyż Mieszkańcy Bukownej baaaaaardzooooo się napracowali i wszystko było super przygotowane :) Był konkurs na najpiękniejszy wianek, Dziewice Szalone, tańce w deszczu, puszczanie wianków na wodzie, malowanie twarzy dla Dzieciaczków, szukanie kwiatu paproci i wiele innych, których już nie dane mi było zobaczyć :P Czarownice były świetne! Oczywiście z tego całego zimna moje zdjęcia nie wyszły :/ i mam tylko takie o, na których widać moje stoisko (jak widać była nie tylko biżu):





Dziękuję za zaproszenie :)

A teraz radzę usiąść wygodnie, gdyż będzie duuuuużooooo zdjęć i chyba będą się troszkę ładowały :) Oto dowód na moje ześwirowanie na punkcie koraliczków i modeliny :P

















nowe czekoladki :) o niebo lepsze :)






Do wyboru do koloru :)

Jutro zapraszam na coś co absolutnie pokochały wszystkie Osoby, które to mają w tym i ja, a co robię :) Może ktoś ma ochotę zgadnąć co to może być?!

A jeszcze tak na koniec komplet bużu, który zgłosiłam na konkurs organizowany przez Pasart i Mollie Potrafi.  Nie zajęłam żadnego miejsca ale zobaczcie jakie cudeńka zgłoszono :)


Już Wam pisałam, że zakochałam się w tych kosteczkach w kolorze Iris Brown :) więc już na koniec, bo coś się dzisiaj rozpisałam - jeszcze jeden komplet z użyciem tychże kostek:


Zobaczcie tylko, czyż nie są piękne:


Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci miłych komentarzy.

Miłego dnia :)
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Kosteczki faktycznie śliczne :).
    Ale żeś się rozkręciła z tą biżuterią. Mam nadzieję, ze nie porzucisz papierowej wikliny i boxów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka szkoda, że pogoda nie dopisała

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, ja tu widzę kilka fajnych projektów, faktycznie się rozkręciłaś:) ale fajnie, jestem za za takim bakcylem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, amazing weblog layout! How long have you been blogging for?
    you make running a blog look easy. The whole look of your site is wonderful, as
    smartly as the content!

    Also visit my site ... KSW 28 transmisja

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stoisko, szkoda że pogoda nie dopisała :/ Świetne pomysły na biżuterię widzę, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idziesz jak burza! :-)
    i cukiernię też otwierasz? oj cudne te babeczki :-)
    Bardzo ciekawe niektóre projekty i tak różne

    No i pogoda znowu cię nie rozpieczczała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)