środa, 21 maja 2014

Wymianka z Kasią

Witajcie Kochani,
Kasia z bloga Trochę radości zapragnęła kawowego drzewka :) Umówiłyśmy się więc na prywatną wymiankę, bo ja zapragnęłam Jej szydełkowych bransoletek :) Zajrzyjcie koniecznie za bloga Kasi i zobaczcie co tworzy.

Tak szybko chciałam wysłać Kasi paczkę, że zapomniałam zrobić zdjęcia :/ Ale mam nadzieję, że Kasia niedługo się Wam pochwali co dostała - o tu można zobaczyć co wysłałam :* 

A to co dostałam ja - miała być tylko jedna bransoletka a tu proszę bardzo:


Mójci stwierdził, że muszę się jednak nauczyć szydełkowo-koralikowych bransoletek :P Mądrala :P

A tu przydasie i słodkości (był jeszcze jeden batonik, ale aż sama byłam w szoku jak moje Dziecię się rzuciło na ową słodkość):


A ten motylek jest wspaniały - spójrzcie tylko jaka misterna robota:


i wstążeczki w moje ukochane groszki :)



serduszka jak karmelki :) kiedyś były takie cukierki - tylko okrągłe :) i twarde strasznie, ale i tak je uwielbiałam - ciekawe czy jeszcze je produkują?



i trochę koralików i wykończeń:


Teraz nie mam wyjścia - muszę znowu popróbować szydełkowania :) Oby tym razem poszło lepiej, bo inaczej Ktoś z Was będzie mnie musiał nauczyć tej tajemnej sztuki :) Jest ktoś chętny?

Posta w sumie napisałam wczoraj, a niedawno odczytałam mejla od Kasi, że Ona też nie zrobiła zdjęcia mojej paczuszce :/ cóż ....pamiętam, że były dwa drzewka kawowe serduszka i przydasie i słodkości trochę. Kochana Kasiu, następnym razem się poprawię i zrobię zdjęcie :) Bo mam nadzieję, będzie następny raz?

Właśnie kończę bransoletkę na krośnie, ale musiałam sobie zrobić przerwę, bo mi się w oczach mieni od tych koralików :P Już niedługo zobaczycie :) Macie może patent na nawlekanie nici na baaardzoooo małe oczko w igle?? Takiej do koralików. Bo przyznam szczerze, że mało mnie nie trafiło dzisiaj to nadziabywanie, a potem od razu zrobił mi się supeł nie do odplątania i czynność nadziewania musiałam powtórzyć :/ agrrrrr.....

Życzę miłego dnia i dziękuję za komentarze i witam kolejną Osóbkę w gronie Obserwujących :)
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Aniu dziękuje Ci za wspaniałą wymiankę!!! Szkoda, że też nie zrobiłaś zdjęcia przepięknych drzewek, które mi zrobiłaś - ale spokojnie w takim razie ja je pozbieram po domu i na weekendzie postaram się obfocić :D
    Co do łatwego nawlekania nitki na igłę jest taki małe cudo o tu: http://www.galerialucznik.pl/nawlekacz_do_nici
    Usprawnia prace i można znaleźć jeszcze w niektórych pasmanteriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wymiankę nie ma za co Kochana :) To ja dziękuję :) A no czasami najpierw zapakuję paczkę a potem przypominam sobie o zrobieniu zdjęcia :P Ale czasami już się nie da rozkleić kartonika.

      Bardzo zmyślne to cudeńko - muszę koniecznie się zaopatrzyć, bo nawlekanie nitki zwłaszcza po północy jakoś mi już nie wychodzi :P
      Buziaki :*

      Usuń
  2. ależ masz serię wymianek....super te biżutki....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te bransoletki :) aż Ci zazdroszczę. Ja to pewnie i tak się nie nauczę takich piękności robić :( może i ze mną ktoś tak uzdolniony się kiedyś wymieni:) ech dobrze, że marzenia można mieć he he

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)