wtorek, 20 maja 2014

Wymianka z Akrimeks

Witajcie Kochani,
dzisiaj pokażę Wam co dostałam od Akrimeks z bloga Akrimdolls - zajrzyjcie tam koniecznie a zobaczycie jaką niezwykłą pasję ma Akrimeks :) nawet się nie domyślacie :)

Oto co dostałam:




Otwierając paczkę byłam akurat u Sąsiadki - której baaardzo dziękuję za to, iż w ostatnich dniach odbierała moje paczki :P Dzięki Tobie nie musiałam zasuwać na pocztę z awizo :*


Patrzcie jaka świetna czapeczka :)


Oczywiście Szymek zaraz po zrobieniu zdjęć przywłaszczył sobie napis - tak jakby wiedział, że to dla Niego :P


I jeszcze motyle :) cudne i kolorowe :)


Dziękuję Ci bardzo Kochana Akrimeks za wymiankę i polecam się na przyszłość :)

A to ode mnie - miał być okrągły koszyk bez rączki z czerwonymi różami i był :) ale nie tylko :)








A wczoraj dostałam jeszcze jedną paczkę ale o niej jutro :)

Dziękuję za komentarze i witam nowych 3 Obserwatorów :)
Życzę Wam miłego dnia. Mam nadzieję, że u Was jest też taka piękna pogoda jak u mnie :)
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw przygotowałaś, a koszyk w kształcie serca - mega słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :) Koszyczek jest cudny, no i i piękne różyczki robisz :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne róże i koszyczek! a wymianka super! Pozddrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka ;-).
    Widzę, że jej też wysłałaś tą pyszną czekoladę co mi :-P.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak -potwierdzam - bardzo sympatyczna i śliczna wymianka :) a teraz zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)