piątek, 16 maja 2014

Wycinajkowa wymianka

Witajcie Kochani,
jak obiecałam, dzisiaj pokażę Wam co dostałam od Gosi z bloga Wycinajka za niechciany kuferek :) Zapraszam Was też na Jej bloga, gdzie zobaczycie przepiękne kartki i cudowne albumy, jakie tworzy, a także zobaczycie co można wyczarować z pudełka po patyczkach higienicznych dla dzieci :) Dla mnie rewelacja :)

Ja dostałam właśnie album :) O takim marzyłam od dawna :) Będzie to album na zdjęcia moich wytworków, które już chyba z rok czekają na taki właśnie album :) A tu już mam następne do wywołania. Chyba zabraknie mi kartek :P To nic :) Gosia tak to pomyślała, ze można dodać bardzo duuuużooooooo kartek, gdyż zamiast kółek jest wstążka :) Album jest kolorowy i duży, bo w formacie A4 a do tego ... sami zobaczcie zresztą:




Jak już Mójci skończy urlopik, zabiorę się za wklejanie zdjęć i Wam pokażę :)


A tak prezentowała się cała zawartość paczki:


Bransoletki :) Przerażająca broszka i zawieszka:


Od kiedy umówiłyśmy się z Wycinajką na tą wymiankę, piszemy do siebie wypracowania - jak to Mójci mówi na długie mejle  :) Mogę śmiało powiedzieć, że zaprzyjaźniłyśmy się :) Mamy dzieci w podobnym wieku a nawet takim samym (Juleńka jest młodsza od Szymusia o 10 dni) i obie mieszkamy na 4 piętrze. Za to kocham mojego bloga :) Za to, że mogę poznawać naprawdę fajnych ludzi :)

A teraz co ode mnie. Kuferek to już widzieliście - Gosia napisała, że Juleńka sobie go przywłaszczyła i nie chciała oddać :P Ach te nasze Maluchy :) Jak przychodzi do nas Pani Listonosz i Szymek weźmie paczkę to też ciężko jest mi ją odzyskać :P







Po niedzieli pochwalę się Wam co dostałam od Mirki z bloga Akrimdolls.

Powiem Wam Kochani, że tak mi się spodobały wymianki, że kto wie może już niedługo znowu Wam jakąś zaproponuję :)
Życzę miłego weekendu i dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami :) Jak Mójci skończy urlopik - bo myślałaby kto, że jak go ma to mam więcej czasu dla siebie :P - obiecuję poodwiedzać Wasze blogi :*
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Jaki cudownie kolorowy ten album! Ze zdjęciami będzie na pewno wyglądał jeszcze lepiej :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no album chyba bardzo pasuje do Twoich motyli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że rzeczy ode mnie się podobają :) jak tylko sie ogarne to równiez wstawię na bloga relacje z naszej wymianki
    buxka kochana! :):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)