czwartek, 15 maja 2014

Słowo tnie głębiej niż miecz

Witajcie Kochani,
dzisiaj pokażę Wam co dostałam od Kobietki, która kryje się pod nikiem Puchacz z bloga Sowia galeria i co ja wysłałam Jej.

Kochani, zdradzę Wam, że uwielbiam czytać, uwielbiam fantastykę, uwielbiam Pieśń Lodu i Ognia George'a R. R. Martina a co za tym idzie i serial HBO Gra o Tron. Dlaczego o tym piszę? A no dlatego, że Puchacz lepi cudeńka z modeliny i poprosiłam ją, żeby w ramach wymianki ulepiła mi coś związanego z ww. książką/serialem. Nawymieniałam tego trochę :P ale najbardziej zależało mi na dwóch monetach z napisami "Valar morghulis, valar dohaeris" i mieczach - jako zakładki do książki. Puchacz poradziła sobie po mistrzowsku - nawet mi się nie śniło, że z modeliny można wyczarować takie cuuuuuuudooooooooo.

Ale zacznijmy od koperty, którą jak tylko ją zobaczyłam, od razu mi się micha zaczęła cieszyć :)


zawartość spodobała mi się jeszcze bardziej :)


Dziękuję za modelinę :)


I przydasie:


A tutaj gwóźdź, a raczej miecz programu :P Ten po lewej do miecz Eddarda Starka - Lód, a ten po prawej to Długi Pazur Jona Snowa - z głowicą rękojeści w kształcie głowy Wilkora (he he he kto czytał i oglądał to wie o czym piszę :) a reszcie polecam książkę - mistrzowsko napisana). A miecze mistrzowsko wykonane! Wilkor jak żywy!



Valar morghulis Valar dohaeris  i Winter is coming





Czyż ta babeczka nie wygląda smakowicie?



No i oczywiście nie mogłam się powstrzymać :P miecz na swoim miejscu :) w Uczniu Skrytobójcy również najulubionej Robin Hobb (polecam jej twórczość):






I jak Wam się podoba zawartość koperty? Bo mi baaaaardzo bardzo bardzooooo się podoba :) Kochana, dziękuję Ci za wymiankę i polecam się na przyszłość :) A Wam polecam bloga Marty - Sowia Galeria znajdziecie tam Kobietę pełną pasji i zamiłowania do modeliny, matematyki i fraktali :)

A to ode mnie :) Miło być niespodziankowo. Po bliższym zapoznaniu się z Martą dowiedziałam się o Niej co nieco i powstało to:






Naszła mnie wena, a miałam jedną deseczkę i tak sobie pomazałam, pochlapałam, pociapałam i wyszło takie coś (mi osobiście się bardzo podoba):


i z drugiej strony:


a do kompletu pociapany świecznik:


Z mejla od Puchacza wiem, że się wszystko podobało a czekolada smakowała :) Cieszę się, bo taki był zamiar :) Kochana czekam na Twój pierwszy koszyczek i róże :)))))

Dziękuję Wam Kochani, że jesteście ze mną :)
Życzę miłego dnia.
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękna wymianka ważne że wy obie zadowolone jesteście buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka :) ja też uwielbiam te książki :) i wogóle fantastykę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :) Wymianka Wam się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne rzeczy
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się ciesze, że wszystko się podobało i dotarło w całości :). Ja też jestem baaardzo zadowolona.
    Mój post dotyczący tej samej wymianki można znaleźć tu: http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/05/wymianka-z-ania-s.html .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)