środa, 14 maja 2014

Krzywy kuferek, but i rożek, który skradł moje serce

Witajcie Kochani,
wiem, ze miały być bransoletki z "krosna" ale czekam na paczkę z beading.com.pl.

Jakiś czas temu szukałam chętnych na wymiankę za mój niechciany kuferek. Chętne znalazły się aż 4 a kuferek był tylko jeden i pojechał do Wycinajki z bloga Wycinajka :) (ale cudeńko jakie od Niej dostałam pokażę Wam w piątek). Z resztą Dziewczyn umówiłam się na wymianki i tak :P
Jako pierwsza doszła do mnie paczka od Agi z bloga Aga moje ja. Wiem, ze już się wymieniałyśmy i to całkiem niedawno - tutaj można zobaczyć efekty - ale co ja poradzę, że uwielbiam te róże :)

Agnieszka zrobiła mnie w jajo :P Pokazała na swoim blogu przepięknie ukwiecony rożek, który Jej wysłałam wcześniej. Jak tylko go zobaczyłam, pomyślałam, że pasowałby mi do ścian w dużym pokoju i od razu skradł moje serce. Aga napisała o rożku:
"zrobiony tak, że można go położyć albo powiesić:) ale to już będzie dylemat nowej właścicelki:)
ciekawe czy się spodoba...."
A co się okazało? Że to ja jestem tą nową właścicielką :)))))) Ale niespodzianka :P Dziękuję Ci Kochana :*

Dostałam jeszcze coś co Agnieszka zrobiła po raz pierwszy a jest to cuuuuuudne i będzie prawdziwą rewelacją według mnie :) Ale sami zobaczcie i oceńcie:



Czyż nie jest piękne? I pomysłowe? Więcej zdjęć u Agi o tu.
A tu macie rożek:



Agnieszko, rożek będzie stał w wazonie :) na razie :P Dziękuję Ci Kochana za wymiankę i polecam się na przyszłość :)))) A Wam polecam bloga Agnieszki - Aga moje ja :) i Jej cuuuuudneeee kompozycje z róż z krepiny.

Ale to nie wszystko :P nawet nie myślcie, że to koniec posta. Jeszcze muszę się Wam przyznać do mojej twórczej pięty - tak tak to kuferki. Aga chciała kuferek na biżu tylko mniejszy niż ten niechciany. Wszystko szło dobrze - a po złożeniu go do kupy, że się tak wyrażę - okazało się, że jest krzywy :/ agrrrrr.....znowu. Dokończyłam go jednak i napisałam do Agnieszki co i jak, i zostawiłam jej decyzję czy go chce czy zrobię dla niej coś innego. Aga stwierdziła, że jest zrobiony dla Niej to będzie Jej mimo iż jest krzywy. Ach jo......nie robię więcej kuferków Kochani.





Kuferek pomalowałam czarną farbą akrylową a co za tym idzie wszystkie elementy, które normalnie doklejam po malowaniu, musiałam dokleić przed, bo do tej farby nawet klej na gorąco nie chce się przyklejać:/

Agnieszce się bardzo podoba :) i stwierdziła, że krzywizn praktycznie nie widać :P - wiem, że mówi tak przez grzeczność :) He he he :)

Do kompletu dodałam jeszcze but, ale pewnie go pamiętacie:


Tak wyglądała cała zawartość paczki:


a tu jeszcze rożek na życzenie:


O :) To już koniec :) Jutro zapraszam na kolejnego posta z serii wymiankowej :)
Dziękuję Wam Kochani za komentarze :) Dziękuję, że do mnie zaglądacie :*

Życzę miłego dnia.
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. dziewczynki szaleją normalnie! ;-)
    fajne te twoje rożki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne i cudowne - rożek extra aprawa a bucik i obrazek ach - marzenie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Ci Kochana zazdroszczę tych wymiankowych prezentów, są cudowne :) ech też by takie chciała:) A co do kuferka to wyszedł całkiem nieźle, nie masz się co przejmować:) w końcu to rękodzieło, a nie maszynowa seryjna produkcja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuferek bardzo mi się podoba, już jest użytkowany:) i myślę, że jest ok, nie piszę przez grzeczność - już tak mam że nie chwalę czegoś jak mi się nie widzi,,,,aaaaa i myślę, że powstanie choć jeszcze jeden, może biały, albo metalizowany....:):):) ta czarna koroneczka którą dodałaś wygląda super:) polecam się na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te prezenty, kuferek także świetny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj krzywy nie krzywy, wyszedł swietnie. Ja swój kuferek robie juz z pół roku i skończyć nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszki bukiety widać od razu;))Ja nie jestem miłośniczką krepinowych róż,ale w jej kwiatkach zakochałam się od razu;)
    A co do kuferka,to pewnie nie jest taki krzywy jak go przedstawiasz;)Wiem z własnego doświadczenia,że na zdjęciach wszystko wychodzi gorzej niż jest w rzeczywistości,więc ja wierzę Adze,że jest z nim wszystko oki;)
    Fajne zestawienie kolorów w tym kuferku;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)