poniedziałek, 5 maja 2014

Herbaciana kompozycja

Witajcie Kochani,
dzisiaj wracam do koszyczków :) z chęcią poczyniłabym coś jeszcze dla Szymusia ale co za dużo to niezdrowo jak to mówią i za szybko by się Mu znudziło. A tak ma garaż w dzień a tratwę do kąpieli przedsennej i jest szczęśliwy :) Dziękuję za Wasze komentarze Kochani. Cieszę się, że Wam się podobał garaż/parking :)

Jak Wam minął wielki majowy weekend? Mam nadzieję, że u Was pogoda dopisała, bo u nas tylko 1 maja było cieplutko a potem się popsuło i lało i wiało i burza nawet była :/ jednym słowem grilla nie było :( a kiełbaska w końcu wylądowała na patelni - ale i tak była pyszna :)

Dzisiaj mam dla Was koszyczek - mały, z herbaciano - kremową kompozycją różaną, z perełkami i motylem:




Dzisiaj tak krótko :) Następnym razem będzie coś czego już daaaawno nie robiłam, a od tego właśnie zaczynałam moją przygodę z papierową wikliną.

A zdradzę Wam, że mam zamówienie na exploding box :) jjuuuuupiiiii :) wreszcie :) już myślałam, że moje pudełeczka zostały zapomniane. Chociaż robiłam niedawno pudełeczko ale nie mogę go pokazać aż do sierpnia :((((( Ale w tym szczęściu jest mała trudność, bo pudełeczko - z okazji narodzin dzieciątka - trafi do Niemiec i po niemiecku muszą być napisy :/ Chyba z najdę w necie jakiś translator :P Chociaż aż wstyd się przyznać przez 4 lata chodziłam do Liceum o profilu ogólnym z rozszerzonym niemieckim :P a nic już nie pamiętam. Oj wstyd :P

Życzę Wam miłego dnia.
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. u mnie też padało, ale to dobrze bo bardzo żałowałabym że zapomniałam napompować rower;)
    koszyczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj udało się nadrobić weekendowe plany:) a jeżeli chodzi o ten tajemniczy exploding box to bez nerwów w końcu się nim pochwalimy, a mogę powiedzieć, że jest SUPER i dokładnie taki jaki chciałam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. kosz jest sliczny, no i jeszcze jak pięknie ozdobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda była dokładnie taka sama jak u Ciebie ;-).
    Śliczny koszyczek :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Papierowe kwiaty zawsze mnie zachwycały, Twoje róże są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne jak zawsze twe prace buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja, róże zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napatrzyłam się...
    a teraz idę po pączki ;-)

    PS.
    Piękne rożki ci wychodzą ( podziwiam umiejętność)
    kooperacja z Agą - wyśmienita robota

    PS.2
    Jakbyś potrzebowała korektora do sprawdzenia czego po niemiecku, czy nawet napisania
    to się polecam.
    ja też tak sobie z tematem radzę ale mam chętnego nativ`a do współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosz jest przecudny :) Piękne kwiatki , jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kompozycja, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)