poniedziałek, 26 maja 2014

Gratulieren

Witajcie Kochani,
pamiętacie jak pisałam Wam, że mam do zrobienia pudełeczko na narodziny dziecka, które poleci do Austrii i dlatego musi być w języku niemieckim? Właśnie dzisiaj z nim do Wam przychodzę :)

Pudełeczko z okazji narodzin Chłopca - mam tylko nadzieję, że znalezione w sieci życzenia są jakieś sensowne :P i bez błędów.

Bazą pudełeczka jest papier fotograficzny. Na wieczku wykorzystałam zdobyczną wymiankową wstążkę od Agi (która pięnie się zakręciła) i stary smoczuś Szymka - raz polizany i wypluty :P Oj mieliśmy się z tymi smoczkami :) Miałam też fajne naklejki z serii Baby Pooh - są takie słodkie i idealnie pasują :)





Łóżeczko z patyczków do lodów a pościel z bodziaków Szymka :)






Uprzedzając Wasze pytania - ten chmurkowy papier to nie papier. Szymek kiedyś dostał jakiś samochodzik w pudełku, w którego środku było jakby tło do autka w takie właśnie obłoczki :) Czyli to tekturka :) Uwielbiam wykorzystywać takie właśnie materiały :) I mówić Mojemuci: "A widzisz?! Jednak się przydało :P" He he he :P


Wiem już, że pudełko się podobało :)

Kochani, dziękuję za każde Wasze słowo i za to, że jesteście ze mną :) Witam kolejną Osóbkę w gronie Obserwatorów.

A z okazji dnia Mamy, życzę Ci Kochana Mamusiu duuużoooo zdrówka, szczęścia i miłości :) 

Życzę miłego i słonecznego dnia.
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. przepiękne pudełeczko , świetne łóżeczko :) całość urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekaj.... co to ja pisałam o tym gromadzeniu przydasi... ?
    ;-)
    fajny pomysł na patyczkową kołyskę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, te Kubusiowe naklejki słodziachne i łóżeczko fajne, podoba mi się :)dobrze że i z wymianek coś się przydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, bardzo pocieszne :) :) Łóżeczko jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowo i bajecznie :)
    : )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)