piątek, 30 maja 2014

Biżu po raz pierwszy

Witajcie Kochani,
wiem wiem :) czekacie na pierwsze biżutki :) Przepraszam, że tak mi zeszło ale ... zawsze coś. Wiadomo.

Od dawna chciałam robić biżuterię - od baaaaaardzoooo dawna :) i tak z okazji urodzin postanowiłam wreszcie zacząć. Już wiecie, że z szydełkiem mi nie poszło :/ ale jak patrzę na bransoletki od Kasi z bloga Trochę radości aż mi się chce taką sobie wydziergać. Wiecie też, że zaczęłam swoją przygodę z krosnem. Moje pierwsze koraliki były jednak bardzo różnorodne :P chyba jakieś chińskie :P ale powstała z nich bransoletka :) Moja pierwsza bransoletka - ależ jestem z niej dumna :)))) Zostaje ze mną :)




No i wciągnęło mnie na całego :) Szukałam sklepu z koralikami TOHO i znalazłam taki:

www.beading.com.pl

Pewnie go zancie :) Zaszalałam i zamówiłam duużoooo - koraliki, zawieszki, końcówki, karabińczyki, mata, łańcuszki itp. itd. : (koraliki to prezent od Teściowej i Szwagra - dziękuję  :* a reszta sponsorowana przez Mamę, Tatę, Babcię, Wujka i Brata - buziaki :*****)



Są nawet gratisy:



A w tych TOHO Cube się zakochałam :) tylko spójrzcie -  kolor Metallic Iris Brown:


Od razu zrobiłam bransoletkę dla Teściowej na urodzinki (23 maja) a właściwie dwie:



Zawieszka róża i listek made by Puchacz z bloga Sowia Galeria :)



no i jeszcze bransoletkę dla Mamy na Dzień Mamy :)




i jeszcze bransoletka dla Cioci Julci za patyczki do lodów i kartony :**** Ciocia pracuje w sklepie i dzięki Niej załapałam pierwsze zamówienie :) ale o tym następnym razem :) nie wszystko na raz ;*




Dziękuję Wam Kochania za każde słowo, które zostawiacie w komentarzach :*
Mam nadzieję, że podobają Wam się bransoletki :) Mam do Was prośbę, bo mam mały problem i nie wiem jakie długie robić bransoletki :/ Napiszcie mi proszę jaki macie obwód nadgarstka :)

Życzę Wam miłego weekendu :) i pięknej, słonecznej pogody :*
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Kochana jestem pod wrażeniem :) śliczne Ci wyszły :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki i super zakupy :).
    Dzięki za podlinkowanie mnie ;).
    Mój obwód nadgarstka to 15 cm (ale jestem chuda), a mojej mamy 16,5 cm (ona też ma dosyć szczupłą rękę), więc powinnaś robić trochę inaczej zapięcie (narysuję i wyślę Ci maila) o przedziale ok. 16-20 cm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście moja wizja zapięcia jest bardzo podobna, teraz zauważyłam, że źle spojrzałam :).

      Usuń
  3. Super ci wychodzę te bransoletki :) Tyle koralików - zazdroszczę ;) Uwielbiam ten moment kiedy przychodzi przesyłka z zamówionymi koralikami i moge wszystko wysypać i długo oglądać wszystkie woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super świetne początki, i świetne zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne zakupy - super ! najbardziej mi sie te zawieszki serca i kluczyki podobaja :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tu jakieś "Szaleństwa panny Ewy" odchodzą normalnie! :-)

    Anulka, ale mam nadzieję, że nie "przebranżawiasz" się tak całkiem
    i zrobisz czasami te pączki, tfu, różyczki ;-DDD ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie "przebranżawiam się" spokojnie :) Muszę odpocząć trochę od rurek - od ponad roku rurkuję :) czas więc na coś innego :) a i robienie biżu było moim marzeniem od dawna, a o to chodzi, żeby realizować swoje marzenia :)

      Pączki czasami jeszcze będą :) i inne rzeczy też :)
      Buziaki :****

      Usuń
  7. Świetnie wychodzą Ci te bransoletki, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)