sobota, 24 maja 2014

40 rocznica przyjęcia święceń kapłańskich

Witajcie Kochani,
jak to mówią: nasz klient, nasz pan :P Zgodziłam się na zrobienie kartki na 40 rocznicę przyjęcia święceń kapłańskich - ale nie wiedziałam, że będę miała z nią taki kłopot. Od kiedy się dowiedziałam z jakiej okazji ma być kartka, głowiłam się nad nią i kombinowałam, bo przecież to nie takie proste zrobić kartkę dla Proboszcza, tym bardziej, że kartki robię niezwykle rzadko. Do czasu Kochani, a uściślając do niedzieli, kiedy to pojechałam na urodziny mojego Chrześniaka Bruna :) Pomyślicie: co mają urodziny 2-latka do kartki dla Proboszcza :P A mają, mają :) Jak się okazuje: wszystko się może przydać :P Bruno dostał grę edukacyjną, w której były zestawy kart do nauki pór roku. Karty te były jakby w ramce, z której trzeba je wypchać a ramkę wyrzucić. Kiedy Benita (Mama Bruna)(którą możecie też znać z bloga Brunlandia) wypchała karty, popatrzyłam na ramki w kolorze fioletowym i moim oczom ukazała się idea kartki dla Proboszcza. Ramki dostałam i jak tylko dojechaliśmy do domu, a Szymek poszedł spać - zabrałam się za robienie kartki :)

Bazą jest papier z jakiegoś albumu na zdjęcia w kolorze kremowym. Ramki od spodu podkleiłam taką folią/cienkim papierem z fajnym wzorkiem, którego używa się w albumach do przekładania kart ze zdjęciami. Motywy religijne wycięłam z kartek komunijnych :) Życzenia i napis wydrukowałam. Karteczkę zawiązuje się wstążką.

I jak myślicie? Nie wyszła za bardzo komunijnie?









Dziękuję Kochani za komentarze pod poprzednim postem :*
Życzę miłego weekendu :)
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. na miejscu proboszcza dopatrywałabym się zawoalowanych życzeń awansu na biskupa...;-)
    kolor bardzo wymowny....


    btw
    i jak tu nie gromadzić tych różnych przydasi,
    jak nigdy nie wiesz co ci się przyda, a przydać się może wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka :) nie wyszła komunijnie o nie , a proboszcz będzie miał śliczną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. After checking out a number of the blog posts on your site, I
    truly appreciate your way of blogging. I saved it to my bookmark site list and will be
    checking back soon. Please check out my website as well and
    let me know what you think.

    my web blog: Desain Interior Minimalis

    OdpowiedzUsuń
  4. Good day! I could have sworn I've visited your blog before
    but after going through a few of the articles I realized
    it's new to me. Anyhow, I'm definitely delighted I
    came across it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!


    My web page ... Grants For Starting A Business

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)