środa, 9 kwietnia 2014

Wyróżnienia i jajcory po raz pierwszy (i nie ostatni)

Witajcie Kochani,
jak obiecałam wczoraj przedstawiam Wam mojej jajcory. Od dzisiaj rozpoczyna się seria jajcorska :P - mam nadzieję, że Wam się nie znudzi. Ale za każdym razem będą inne - ja już tak mam, że lubię mieć duży wybór jak coś kupuję i tak samo podchodzę do mojego asortymentu :)
Dzisiaj zaczynam od naturalnych jajeczek. Na styropianową bazę nawinęłam gruby sznurek jutowy. Jako dekoracja delikatna koronka, kokardka z białej wstążki satynowej i biała papierowa róża. Powiem Wam szczerze, ze to mojej ulubione jajeczka :) i cieszę się, że nie poszły na kiermaszu, bo zastawiam je dla siebie.






Jajeczka zgłaszam na wyzwania:

Sztukateria #8 w kolorach eco

 http://tricksartist.blogspot.com/2014/04/sztukateria-8.html


i Kwiat Dolnośląski: Wyzwanie tematyczne #4 - Naturalna Wielkanoc

 http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2014/04/wyzwanie-tematyczne-4.html


Zaczęłam pisać o 22.30 a tu już 23.36 :P Też tak macie? Piszę posta, przeglądam Wasze blogi, ładuję zdjęcia i jeszcze piszę mejla :P Ach jo..... czas na wyróżnienia :)



Bardzo dziękuję za wyróżnienie Agnieszce z bloga Aga moje ja, która tworzy cudowne róże i kompozycje z nich i kartki i wszystko wspaniałe :) jedną taką kompozycję posiadam :) (o tu możecie zobaczyć jak wygląda)

Oto pytania Agi i moje odpowiedzi:
    1. pies czy kot - pies
    2. kawa czy herbata - oczywiście kawa i to duża z cukrem i mlekiem
    3. słodkie czy kwaśne - słodkie niestety ale ograniczam :P
    4. kryminał czy komedia - komedia
    5. pesymistka czy optymistka - czasem słońce czasem deszcz :P


Drugie wyróżnienie dostałam od mojej imienniczki Ani z bloga Tworzyć każdy może - Anna Skonieczna, gdzie zobaczycie papierową wiklinę, kwiaty z krepiny i inne cudowności :)

Pytania Ani i moje odpowiedzi:
1. Twój ulubiony smak z dzieciństwa... hmmmmm....bigos Babuni :)
2. Co sprawia uśmiech na twojej twarzy... ukończenie kolejnego wytworka :)
3. Lubię patrzeć na ... moich Chłopaków :) zwłaszcza jak śpią - bezcenny widok :)
4. Rękodzieło sprawia, że ... siedzę po nocach i dłubię ale uwielbiam to :)
5. Skojarzenie ze słowem "dziecko"... Mój Synuś Szymuś

Chciałabym podzielić się wyróżnieniem z:


A teraz pytania:
1. Wiosna czy zima?
2. Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
3. Czego nowego chcesz się nauczyć?
4. Jaką książkę polecasz i dlaczego?
5. Szczęście to...

Ufff.....dobrnęłam do końca posta i już mamy środę :P
Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem :) 
Życzę miłego dnia i zapraszam na kolejną porcję jajcorów :P
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Fajne jajeczka :) Gratulacje dla wyróżnienia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutkie te jaja, proste ale to ich atut :) gratki za wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jaja. Nieskomplikowane a ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wymyśliłaś z tymi jajkami :) Gratulacje za wyróżnienie i dziękuję za moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie te jajka się prezentują, zwykły sznurek, a daje taki niesamowity efekt :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te naturalne jajeczka ;) i serdecznie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no podobają mi się te jajcory, a te w następnym poście wyglądają jak owinięte sznurkiem satynowym....

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak piękne w swej prostocie.Wspaniale wykorzystałaś naturalne elementy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnosląskiego

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje z zcalego serca za wyroznienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaardzo dziękuję za wyróżnienie!!! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)