wtorek, 15 kwietnia 2014

Się wymienię i bukiet na jajku :)

Witajcie Kochani,
jak pisałam na końcu ostatniego posta mam dla Was propozycję :) A mianowicie:
pamiętacie może mój  kuferek z papierowej wikliny:


więc proponuję Wam wymiankę :)
Wasze coś za mój kuferek i małe co nieco niespodziankowe w środku. Jest ktoś chętny? Mam nadzieję, że się znajdzie taka Osóbka :)

Na propozycje czekam w komentarzach do piątku (18.04 do północy). Nie musicie pisać co chcecie zaoferować, tylko, że chcecie się wymienić. Potem w drodze losowania w sobotę Szymuś wybierze Kogoś z kim się wymienię :) I już z tą konkretną Osobą dogadam się mejlowo :)




A teraz kolejna porcyjka jajcorów i znowu trochę zdjęć Was czeka :) i wyzwań na które zgłaszam poszczególne jajka:



Różowe jajeczko leci na wyzwanie Pomorskie Craftuje: #10 Żyj kolorowo

 http://pomorskie-craftuje.blogspot.ie/2014/03/zyj-kolorowo-10.html







 Wszystkie razem jajcorki jako komplet lecą na wyzwania:

Na Strychu: Wielkanocne wyzwanie

 http://blog.na-strychu.pl/2014/03/wielkanocne-wyzwanie/


 http://blog.swiatartysty.pl/202-wyzwanie-7

i do Digi-Scrap: Inspiracja z jajem

 http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-z-jajem.html








Niebieskie jajeczko leci na wyzwanie na Scrapowy Pas Startowy: Kwiecień w błękitnym berecie :)


 http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/04/kwiecien-w-bekitnym-berecie.html



Powiem Wam, że te jajeczka rozeszły się w mgnieniu oka :) Trzeba było ich zrobić więcej :)

Dziękuję za Wasze komentarze - cieszę się, że podobały Wam się jajka wykonane haftem temari :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne jajeczka, ladnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się ktoś chętny znajdzie:) nie ma się co dziwić jajka śliczne wyszły, a szczególnie to zielone i to białe ostatnie:D moje ulubione:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe jajcory takie śliczne i perfekcyjnie wykonane:)))))
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieska i fioletowa pisanka moje faworytki:) ze mną się już wymieniałaś:) możesz mieć dość, ale jak coś możesz o mnie pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajca są wspaniałe - kuferek jest super szkoda że nie wymyśliłaś tej wymianki na lato teraz muszę przystopować w związku z czasem i nadmiarem obowiązkow - może kiedyś coś jeszcze wymyślisz buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pisaneczki ,cudnie wyglądają na nich cekinowe bukieciki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jaja :-)
    Kuferek też jest super, ale jest duży i nie miałabym gdzie go postawić (cały dom mam zastawiony papierowymi bryłami i origami modułowym). Chętnie bym się wymieniła, ale na coś mniejszego ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się chętnie wymienię jeśli chcesz :) szkoda, że nie chcesz się wymienić na kosz z różyczkami, bo są przecudne i marzę o takim :) a jakie śliczne te jajka zrobiłaś - muszę odgapić ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne pisanki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią wymienie się z Tobą :) Jajka śliczne :) Nie dziwie się,że rozeszły się jak świeże bułeczki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne te jajeczka:) mi najbardziej podobają się te różyczkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te jajka, slicznie poozdabiane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wstążeczkowe jaja

    Prawdziwie wiosennych i radosnych Świąt Wielkanocnych Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe jajeczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)