wtorek, 1 kwietnia 2014

Kwiaty od Agi

Witajcie Kochani,
pewnie znacie Agę i jej cudne róże :) Jak tylko po raz pierwszy trafiłam na bloga Aga moje ja i zobaczyłam te wspaniałe róże od razu się zakochałm i zapragnęłam takie mieć :) Aga była tak miła, że zgodziła się na wymiankę (chociaż przez jakiś czas o niej zapomniałyśmy :P). I mam - wczoraj przybyła do mnie szkatułka wypełniona różami i masa przydasi :) Mójci się ze mnie śmiał jak rozpakowywałam paczkę i list, że wyglądam jak Dziecko dobierające się do prezentu od Mikołaja - a tak najzwyczajniej mi pewnie zazdrościł :P Dostałam cuuuudne róże i przepiękne serwetki w motyle - post miał być wczoraj ale przez te serwetki zadekupażowałam się na całego :P
Dziękuję Ci Kochana za te cudowności :)





A oto co ja wysłałam w zamian - jedynym życzeniem Agi było, że ma być pomalowane jak armata:







Wiem już, że się podobało :) I rożek stożek choinko - parasolka też :P

Teraz znikam na parę dni - muszę przyspieszyć z pracami nad wytworkami na Jarmark Wielkanocny :) Po kiermaszu będę już systematycznie dodawać posty :) w tym i jajcory :*


6 kwietnia - niedziela - od godz. 11 do godz. 18 zapraszam CK Muza Lubin Jarmark Wielkanocny, będę tam i ja :)


Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie komentarze - uwielbiam je czytać :* Witam kolejnego Obserwatora :)

Życzę Wam miłego dnia i tygodnia :) trzymajcie kciuki za kiermasz :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Ten stożek jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Kochana:) u mnie za moment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękności może dojadę zobaczę jak czasowo u mnie będzie to byśmy się poznały bliżej buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) Spod Waszych rąk wyszły prawdziwe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. z jednej i z drugiej strony same cudeńka :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty - i te wysłane, i te które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)