wtorek, 22 kwietnia 2014

I po Świętach, czyli powrót do koszyczków

Witajcie Kochani,
mam nadzieję, że odpoczęliście w Wielkanoc i spędziliście ją miło :) Moje Święta były leniwe :P spędzone w domku, w gronie najbliższych - czyli takie jakie Święta powinny być.

Pewnie macie już dość jajcorów - ja też - więc ich już nie będzie aż do przyszłej Wielkanocy :) Teraz za to znowu będę Was zanudzała koszykami :P

Dzisiaj duży koszyczek w kolorach seledynowo - kremowych z zielonym motylkiem:









Koszyczek leci na wyzwanie:
nr 11 ZIELONY w P13

 http://www.p13.com.pl/2014/03/wyzwanie-nr-11-challenge-no-11.html


Dziękuję Wam za komentarze Kochani i witam nowe Osóbki wśród Obserwatorów, których grono powoli ale sukcesywnie rośnie :) Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Fajny koszyczek :-)
    Ja jak na razie mam dość tylko jajek w wersji do jedzenia :-P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej :) Przepiękny koszyczek! Kwiatki extra wyszły :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny koszyk. U mnie święta też były leniwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu, bo koszyczek jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności i motylek jaki piękny tzrymam kciuki w wyzwaniu buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. prześśśśśliczny ten koszyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. żyli długo i było im... zielono! :-)

    jak znowu to powiem to zwykłe malkontenctwo będzie, więc powiem,
    - za każdym razem nachodzi mnie na pączki! :-)

    A motylka chętnie adoptuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. czy to ten robiony o północy? ;-)

    a motylek nie musi być płonący... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. :) nie :) o północy było tylko lookanie na blogi, bo niestety już sił brakło na tworzenie po całym dniu szaleństwa Mauchowego :P ach jo....

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny koszyczek :) - uwielbiam zielone kwiatuszki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)