sobota, 12 kwietnia 2014

Haft temari na wstążeczce

Witajcie Kochani,
jajcory jajcory :P dzisiaj znowu jajcory :P

Zobaczyłam u Którejś z Was - ale za Chiny nie mogę sobie przypomnieć u Kogo - jajka temari :) Osobę, która takowe jajka popełniła proszę o przyznanie się w komentarzu, żebym mogła wstawić linka :)

A więc zobaczyłam jajka wykonane haftem temari - zakochałam się z miejsca i też chciałam takie mieć :) Znacie to uczucie :) Podpytałam Wujka Googla i obejrzałam fajne filmiki jak takowe jajka (i bombki) zrobić. Taaaaa..... tylko pojawił się mały problem - bazę styropianową owija się szczelnie nicią, a ja takiej nie posiadałam aż tyle. Zaczęłam kombinować z muliną, ale chyba musiałabym jej mieć z tonę, a poza tym jajo musi być owinięte chaotycznie - co wbrew pozorom nie jest wcale łatwe na jaju właśnie :P I wpadł mi do głowy pomysł. A jak wpadł do głowy to natychmiast pojawił się i w czynie - już tak mam :) Owinęłam jajko wstążką satynową o szerokości 6 mm i wyszywałam je muliną postępując według zasad tworzenia jaj temari. Tylko teraz nie wiem czy to jeszcze jest temari :P Jak jajo jest owinięte nicią to zaczynając wyszywać chowa się supełek w tej nici - u mnie zastąpione to zostało szpilkami z białymi główkami :) Już teraz wiecie do czego mi były potrzebne :P

Mam nadzieję, że się Wam spodobają tak jak mi :) i również takowe popełnicie :)

Oto mój pomysł na jajka temari -  dużo zdjęć:




To moje ulubione jajeczko i zdjęcie też:










A tu taki miętusek - chociaż jak będzie robić to lepiej jest użyć białej wstążki, bo przy szyciu wstążka czasem się naciągnie i przesunie i odsłania goły styropian:







I jeszcze jedno jajko wykonane haftem temari wzorem potocznie nazywanym "wirkami":




I jak Wam się widzą takie jajcory?

Co do jajek z poprzedniego posta, to chyba muszę się wybrać do pasmanterii z tą tajemniczą nicią i wtedy się dowiemy co to jest. Może rzeczywiście sznurek satynowy jak zasugerowała Aga z bloga Aga moje ja.

No i jajcorki (wszystkie poza wirkiem) lecą na wyzwania:

Wyzwanie #7 w Świecie Artysty - Pisanka

 http://blog.swiatartysty.pl/202-wyzwanie-7

i na Wyzwanie z jajem w Digi-Scrap

 http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-z-jajem.html


Dziękuję za uwagę :P mam nadzieję, że dotrwaliście do końca posta :P Dziękuję za komentarze  :* Zrobiliście już palmy? Ja idę właśnie zrobić :)

Życzę Wam miłego weekendu Kochani - następnym razem będę miała dla Was pewną propozycję :) Zaglądajcie :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Są super :-)
    Pierwszy raz takie widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne i pomysłowe - podziwiam technikę
    Zapraszam do mnie :)))) Pozdrawiam i Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne,gratuluję talentu. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i pomysłowe jajeczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespotykana metoda. oryginalnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu takie jajka mogłaś widzieć u Kamino http://kamino70.blogspot.com/ . Twoje wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podrzucenie linka do świetnego bloga :) z chęcią zaobserwowałam, bo same cudeńka na nim są, ale to nie tu widziałam jajka temari. Pamiętam, że był to blog, który już obserwuję - w wolnej chwili przepatrzę to może znajdę :) Buziaki :*

      Usuń
  7. A takie cudeńka widzę pierwszy raz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę tą formę ale bardzo ciekawa , zwłaszcza podoba mi się ostatnie jajeczko

    OdpowiedzUsuń
  9. super oryginalna metoda :) gratuluję. Dziękuję za udział w konkursie na www.swiatartysty.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe pisanki,
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  11. After chеcking your ԝeb page it has provided me a tοtally new view onn thіs
    ƿarticular matter. Cheers for opening my eyes!

    Mʏ blоg: e liquid recipes wiki

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, owiniecie nicią jest bardziej pracochłonne aczkolwiek uważam ze owiniecie wstążka jest trudniejsze - może się zsuwać.
    Wszystkie są piękne ale te owinięte nicią są bardziej subtelne.
    Zakochałam się w tym hafcie, jutro będę sama w domku mam wolne cały dzień będę bawić się nitkami, a mam ich spory zapas hi hi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)