piątek, 25 kwietnia 2014

Bliźniaki

Witajcie Kochani,
ostatnio tak się zalookałam w Wasze blogi i wszystkie cudowności, które robicie, że zapomniałam wstawić posta :P
Te dwa koszyczki powstały jakiś czas temu ale nie wrzucałam ich, żeby nie przerywać sezonu jajcorowego :P A dzisiaj są jak znalazł :)

Koszyczki są prawie identyczne :)












Dzisiaj tak krótko :) wracam do tworzenia zachciewajek, obiecanek i niespodzianek wymiankowych :) Trochę tego jest :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :*
Życzę Wam miłego weekendu Kochani.
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. cudeńka kochana cudeńka buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :-)
    Na pierwszy rzut oka wyglądają na takie same, ale rozmieszczenie kwiatów jest ciut inne ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne koszyczki - podoba mi się też ich kolorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne koszyczki - a różyczki w nich - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się napracowałaś, efekt super :)
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)