środa, 19 marca 2014

Uszyłam bukiet :P

Witajcie Kochani,
nie wiem czy wiecie ale dzisiaj (jeszcze przez chwilę) jest Dzień Wędkarza oraz imieniny mojego Taty :) zapalonego wędkarza :) Niedawno wróciliśmy i chciałabym Wam pokazać co pysznego do jedzenia przygotowała moja Mama :) Same smakołyki - jak zawsze :)

Były wiosenne kanapeczki oraz bułeczki z pastą jajeczną i szczypiorkiem:


ale to było najlepsze - koperty z ciasta francuskiego z nadzieniem ze szpinakiem i serem feta :) mniam mniam :)



a tutaj jeszcze mini rolada z chleba tostowego :)


Moja Mama zawsze ma coś pysznego i innego do jedzenia :)

Tato dostał prezent już tydzień temu - stojak na wędki i pistolety do malowania - na który złożyliśmy się z Moimci z moim Bratem :) Ale jak tu jechać na pusto :/ nie potrafię tak. Na szybko uszyłam więc bukiet żółtych tulipanów :) Te tulipany już dawno chodziły mi po głowie odkąd po raz pierwszy zobaczyłam je gdzieś w sieci. Miałam nawet zakupione w szpermilu żółte podkoszulki specjalnie na ten cel. A ostatnio nawet Diana z bloga Diana Art zrobiła fajny kursik jak uszyć takiego tulipanka. Miałam tylko kłopot ze zrobieniem liścia, gdyż jak na złość nic materiałowego zielonego nie miałam na zbyciu :/ Ale od czego jest papierowa wiklina :) Tak, tak Kochani. Liście są zrobione z jednej rurki z drutem w środku. A owinęłam je szeroką (32 mm) wstążką satynową w kolorze pięknej, ciemnej zieleni :) Całość zawinęłam w celofan i dodałam kilka moich ulubionych ostatnio biedroneczek. Tacie bardzo się podobało :) i dowiedziałam się nawet, że żółty to Jego ulubiony kolor :)
Tadammmm:





Pamiętajcie, żeby się zpisać na candy - macie czas tylko do 21 marca do północy :)

Dziękuję za Wasze komentarze i witam kolejnego Obserwatora :)
Życzę miłego dnia
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. te tulipany po prsotu bajeczne ale te roladki z chleba....juz jedną skradłam wzrokiem :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipanki :)
    Masz ochotę na moje candy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo :) A te kanapeczki i inne dobro... mniam :)~

    OdpowiedzUsuń
  4. ale smaka narobiłaś... a ja jeszcze bez śniadania... wobec czego... łapię się za... kanapuchnę... hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. żółty to też mój ulubiony kolor, jeśli o kwiatki chodzi ;-)

    fajny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne tulipanki a z liściem poradziłaś sobie znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAŁ -jakie smaczności -a bukiecik wprost przepiękny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba czas pomyśleć o uszyciu własnej wersji skoro wszystkim tak fajnie wychodzi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie nie mogę takich pyszności oglądać na noc!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)