piątek, 14 marca 2014

Spóźniony prezent urodzinowy

Witajcie Kochani,
wczoraj miałam pracowity dzień - wyplotłam 8 koszyków i 3 serduszka. Dzisiejszy dzień poświęciłam na malowanie - pistoletem i wszystko w kolorze tik (lakierobejcą firmy LuxDecor). Trochę miałam przebojów z tym malowaniem - co chwilę odpinał mi się wężyk z pistoletu i latał po ziemi jak szalony, ciężko było go złapać :P Jak się okazało później (jak przyszedł mój Tato) wystarczyło odciąć rozciągniętą końcówkę, założyć i już :) A ten pistolet to w sumie aerograf - świetnie się nim maluje! Dziękuję Tatusiu :) Ale najlepsze - a może najgorsze - jest to że zaginęła w nie wyjaśnionych okolicznościach moja maska do malowania Sandstorm. Nigdzie jej nie ma :( Musiałam się zadowolić jednorazową maską, ale to nie to samo :(

Także koszyczki mam - teraz wystarczy je tylko wypełnić po brzegi kwiatami :) Już niedługo Wam pokażę efekty.

A dzisiaj przychodzę do Was ze spóźnionym prezentem urodzinowym dla Teścia. Zrobiłam drzewko kawowe - mam już do nich słabość :) Drzewko zasadziłam tym razem w szklanej filiżance - zdobycznej :) W filiżance jest trawka z NANU-NANA a do tego biedroneczki i motylki oraz kokardka (która i tak odpadła) :)




Tym razem ziarenka kawowe nie są równiutko poukładane :P




Dziękuję za Wasze komentarze i witam nowych Obserwatorów :)

Przypominam również o moim candy :) Zapisy tylko do 21 marca :)

Życzę miłego weekendu :) A po nim zajrzyjcie do posta z candy bo będzie duuuużooooo fajnych cukierków w kolejnej odsłonie nagrody :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Superowe drzewko! A trawka wygląda jak prawdziwa.
    !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy prezent :))

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hajka zapraszam do mnie na candy :D Masz dwa losy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pomysł ale biedroneczki dodają całości uroku buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Super drzewko, a ta zielona trawka od razu miło się robi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentuje się to drzewko w filiżance :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)