wtorek, 11 marca 2014

Koszyczek dla Małej Damy

Witajcie Kochani,
dostałam zamówienie do znajomej mojej Mamy na koszyczek dla małej Dziewczynki. Wytyczna była jedna - różowy :) Dawno już nie robiłam niczego różowego ale róże miałam nakręcone.

Najpierw zrobiłam taki koszyczek:



ale że była u mnie akurat Mama i zobaczyła róże w kolorze koralowym - piękny ten kolor jest - i nawet miałam pasującą wstążkę (też dawno nie używaną), to powstał jeszcze taki koszyczek:




I teraz są dwa i jest wybór :) Który podoba Wam się bardziej?

Dzisiaj taki króciutki post. Uciekam na słoneczko :) Dziękuję za Wasze komentarze i witam nowych Obserwatorów :)

Buziaki i miłego dnia :*

9 komentarzy:

  1. Oba są fantastyczne:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie drugi:) bardzo lubię ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są obydwa ale zdecydowanie drugi jest piękniejszy buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwa piękne, ale bardziej nr 2 :))


    zapraszam do mnie, niedługo candy
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę do Ciebie przychodzić!
    Co zajrzę to mnie na pączki nachodzi :-)

    Pięknie jak zwykle.


    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała wybrać,miałabym wielki kłopot,bo oba są śliczne;)
    Tutaj cudny motylek,a tam urocza kokardka.
    Koszyczki tak samo ładnie wyplecione;)
    Pozostaje więc losowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden i drugi jest piękny, który ładniejszy.....hmmmm nie wiem. Gdybym miała wybrać dla siebie to wybrałabym pierwszy ze względu na kolorek różyczek, albo nie drugi bo tam ten motylek , albo pierwszy ..... a nie wiem . W takim razie wybieram oba. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne różyczki a ta kokardeczka to jak wisienka na torcie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)