piątek, 21 marca 2014

I znowu kawowo :)

Witajcie Kochani w ten cudownie wiosenny dzień :)
jeszcze tylko do północy można się zapisać na moje wiosenne candy :) dorzuciłam tam jeszcze co nieco - zajrzyjcie koniecznie :)

Dzisiaj znowu mam dla Was drzewka kawowe :P Mam nadzieję, że nie macie ich jeszcze dość, bo jeszcze trochę ich zrobię :)

Pierwsze jest z ukochaną moją wstążką czerwoną w groszki :) tylko doniczka mi trochę nie wyszła - za mało obcięłam kubeczek po jogurcie. Chociaż powiem Wam, że na żywo tak tego nie widać jak na tych zdjęciach.



A drugie jest fioletowe :) Tą cudowną doniczunię upolowałam w PEPCO :) szkoda, że była tylko jedna.




Dzisiaj taki szybki post. Idę na słoneczko z Maluchem :) A.... i oczywiście drzewka po części powstały według kursu Ani Krućko :)

Do zobaczenia na wynikach candy :)
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Jak można mieć dość takich piękności ;)?

    Są prześliczne.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne drzewka :) Mimo, że widać kubeczek to i tak bardzo podoba mi się pomysł na doniczkę z patyczków! Rewelacja :) Ta druga też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Dlaczego mamy mieć dość ;-)
    Gdyby w tekście nie było mowy o tym kubeczku po jogurcie to wcale bym go nie zauważyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze bardzo mi się podoba:) drugie też ale pierwsze jakoś tak bardziej o dziwo bo przecież uwielbiam fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje drzewka kawowe nigdy mi się nie znudzą a kanapki były pychota tym bardziej że jestem zapaloną wędkarką z papierami buziaki ślę kochana dla ciebie i wszystkich wędkujących Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. nic się nie martw...u Ciebie też będą motyle...no muszą być:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie kawowo :))

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne drzewka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie tw Twoje drzewka kawowe są magiczne! Przydałoby mi się takie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I zapraszam na prywatną wymiankę :) Buziaki :*

      Usuń
    2. Kochana ja z największą chęcią, tylko cóż ja Ci mogę zrobić żebyś była tak zadowolona, jak ja byłabym zadowolona z takiego drzewka!!

      Usuń
    3. Kobieto Twoje bransoletki z koralików są świetne i ocieplacze na kubki i kartki i wszystko wszystko mi się bardzo podoba :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)