wtorek, 25 marca 2014

Fioletowo

Witajcie Kochani,
dni upływają mi na nie robieniu jajek :P Muszę Wam się przyznać, że strasznie mi się nie chce ich robić, bo najzwyczajniej w świecie nie mam na nie pomysłu :/ Zaczynam robić i przerywam, bo nie podoba mi się efekt. Przeglądam Wasze blogi i widzę cudowne pisanki, jajeczka wykonywane różnymi technikami i chciałabym wymyślić coś innego. Ale co? Jak już wszystko jest :/ Masakra. A wybieram się na Kiermasz Wielkanocny 6 kwietnia w Muzie w Lubinie i jak pojadę bez jajek??? Dawno już nie miałam takiego problemu tworzeniowego. Parę jajek powstało - nie powiem - chociaż każde z innej parafii jak to mówią.

Ale na pokazanie moich nieszczęsnych jajowych wytworków jeszcze przyjdzie czas. Dzisiaj pokażę Wam koszyczek pomalowany lakierobejcą LuxDecor w kolorze tik. W środku są róże z krepiny włoskiej w kolorach fioletowych jasnym i ciemnym. Do tego trochę tiulu i liście, a w każdej róży szpilka z koralikową główką :) Na rączce tasiemka satynowa i tiul.







Dzisiaj wysłałam paczuszkę z wygraną do Marty i Alicji z bloga Wyplatanki. Dziewczyny wypatrujcie listonosza :)

Dziękuję za Wasze komentarze :) Witam też 100 Obserwatora :)

Życzę Wam miłego dnia i zapraszam jutro na kolejny koszyczek :)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. śliczny kolor tego koszyczka i fajny kształt:) no wielkanocny kiermasz bez pisanek nie może być i koszyczków z baziami, krokusami i żonkilami....eee do 6 to jeszcze zrobisz produkcję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorów i materiałów :) A koszyczek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek :-)
    A robiłaś jaja filcowane na styropianowym kształcie? Ja się do nich przymierzam w tym roku (do tej pory robiłam w ten sposób tylko bombki). Poza tym jest jeszcze klasyka, czyli styropianowe jaja ozdobione trójkątami ze wstążki. Możesz również spróbować coś ulepić z modeliny lub wykleić styropianowe jajo za pomocą Silk Clay lub Foam Clay.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej śliczne kwiatki a ich kolorek rewelacja, supcio ;)
    Ps. już nie możemy doczekać się paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek jest uroczy Aniu a w kwestii ozdabiania jajek toż mam taki sam problem jak ty tyle ze u mnie dodatkowo jest brak czasu ostatnio coś buziaki ślę i nie martw się z twoimi pomysłami twórczymi na pewno się uporasz na targi pojedziesz z jajkami wierzę w to Buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny koszyczek:) fajne kolorki:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)